0

درخواست کمک سیف از بانک های اروپا برای لغو تحریم‌ بانکی

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 7 مهر 1395 مدیر سایبرلا 543 بازدید

رئیس کل بانک مرکزی از بانک‌های اروپایی خواست از نفوذ خود بر آمریکا به‌منظور سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های تأمین مالی در ایران استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، در حالی که 8 ماه از اجرایی شدن برجام گذشته و قفل روابط بانکی ایران با کشورهای دیگر همچنان بسته مانده است، رئیس‌کل بانک مرکزی برای حل این مشکل بانک‌های اروپایی را به کمک طلبید.

ولی‌الله سیف که به اتریش سفر کرده است در مصاحبه با روزنامه اتریشی ای‌پی‌ای گفت: بانک‌ها و شرکت‌های اروپایی باید از نفود خود بر آمریکا به‌منظور سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های تأمین مالی در ایران استفاده کنند.

وی افزود: «ما از بانک‌ها و شرکت‌های اروپایی انتظار داریم به ما کمک کنند که به مقامات آمریکا توضیح دهیم باید به توافق هسته‌ای پایبند بمانند».

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!