0

ارسال نامه کتبی کمیسیون صنعت به وزیر صنعت در پی ابهام در قرارداد مرکز توسعه الکترونیک

گروه میثاق؛ سخنگوی کمیسیون صنعت گفت: پیرو ابهام در خصوص قراردادی در مرکز توسعه الکترونیک، نامه ای به وزیر صنعت ارسال شد که در این مورد از طریق حوزه توسعه تجارت جواب مشکل پیش آمده را کتباً به کمیسیون اعلام کنند.

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنعت مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو پیرامون موضوع مطرح شده در رسانه ها در خصوص ابهام در قرارداد منعقد شده در مرکز توسعه الکترونیک، گفت: حجت الاسلام حسینی کیا عضو هیات رئیسه امروز در جلسه کمیسیون موضوع ابهام در خصوص قراردادی در مرکز توسعه الکترونیک  را مطرح کردند که پیرو آن از طرف کمیسیون نامه ای به وزیر محترم صنعت نوشته و ارسال شد که در این مورد از طریق حوزه توسعه تجارت  جواب این مشکل پیش آمده را کتباً به کمیسیون اعلام کنند.

گفتنی است در چند روز گذشته  در گفت‌وگو با حجت الاسلام سعیدی کیا خبر مبنی بر بی قانونی و تخلف در مرکز توسعه تجارت الکترونیک منتشر شد که افکار عمومی بعد از آن منتظر واکنشی از سوی وزارت صنعت و یا دستگاه های نظارتی در این خصوص بودند.

رسانه ها با توجه به انتشار قرارداد مدعی  بودند که قرارداد مذکور بدون ثبت در سامانه ستاد و به صورت ترک تشریفات در سازمان مرکز توسعه الکترونیک منعقد شده است

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!