0

معرفی ۱۷ بانک خارجی از سوی زنجانی به شرکت نفت

دسته بندی ها : فضای مجازی 22 دی 1394 مدیر سایبرلا 438 بازدید

وکیل بایک زنجانی گفت: موکل من ۱۷ بانک خارجی را معرفی کرده و شرکت نفت باید از میان آنها یکی را جهت همکاری و دریافت مطالبات خود انتخاب کند.

فارس: رسول کوهپایه‌زاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود در مهلت یک ماهه دادگاه برای بازپرداخت بدهی داده است، گفت: موکل من 17 بانک خارجی را معرفی کرده و شرکت نفت باید از میان آنها یکی را جهت همکاری و دریافت مطالبات خود انتخاب کند.

وی با بیان اینکه بانکی که بخواهد ضمانت‌نامه و تبادلات بانکی را انجام دهد کمیسیون خیلی سنگینی می‌‌گیرد، افزود: به همین جهت باید شرکت نفت بانک مورد نظر را تایید کند که اگر ضمانت‌نامه‌ای صادر شد مثل دفعه قبل نگویند ما آن را تایید نمی‌کنیم یا معتبر نیست.

کوهپایه‌زاده تصریح کرد: از آنجایی که بانک صادرکننده ضمانت‌نامه‌ها هزینه سنگینی را دریافت می‌کند اگر شرکت نفت بانک را تایید نکند تنها یک هزینه گزاف از جیب موکل من می‌رود.

وکیل زنجانی با بیان اینکه یک ماه فرصت داده شده از سوی دادگاه جهت تسویه حساب بوده گفت: ممکن است رأس یک ماه جلسه بعدی برگزار نشود در هر صورت ما در حال رایزنی هستیم.

وی تصریح کرد: یک بخشی از کار دست ما نیست و در مراحل بروکراسی اداری افتاده، چرا که خیلی وقت پیش موکل من درخواست کرد که شرکت نفت یک بانک را تایید کند اما شرکت نفت در پاسخ به ما گفته بود که از بانک مرکزی استعلام خواسته و این در حالی است که تمامی این استعلامات می‌توانست طی 24 ساعت بین بانک مرکزی و شرکت نفت انجام شود.

کوهپایه‌زاده خاطر نشان کرد: من نمی‌خواهم بدبینانه نگاه کنم اما موکل من در این ماجرا صادقانه کار را پیش برده است و ما همچنان منتظر اعلام شرکت نفت و انتخاب یک بانک از سوی آنها هستیم.

 
 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو + 12 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!