0

ایرباس امضای قرارداد مهم 100 هواپیما به ایران را تایید کرد

دسته بندی ها : قرارداد خرید, قراردادهای حقوقی 4 دی 1395 مدیر سایبرلا 531 بازدید

ایرباس امضاء قرارداد فروش ۱۰۰ فروند هواپیما به ایران را تایید و اعلام کرد این قرارداد مهم مبتنی بر قراردادهای صادراتی است که اداره کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا صادر کرده است.

به گزارش بورس پرس به نقل از رویترز، فابریس بریگیر رئیس و مدیر اجرایی شرکت ایرباس در بیانیه ای اعلام کرد: این قرارداد مهمی بود نه فقط به این دلیل که راه را برای نوسازی ناوگان هوایی ایران ایر هموار می سازد بلکه مبتنی بر قراردادهای صادراتی است که اداره کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا در ماه های سپتامبر و نوامبر 2016 صادر کرده است.

بنابر اعلام وی تقریبا نیمی از هواپیماهای خریداری شده مناسب برای طی مسیرهای کوتاه و متوسط هستند که تحویل آنها از اوایل سال 2017 آغاز خواهد شد.

بر اساس قیمت های اعلامی شرکت ایرباس، ارزش چنین قراردادی 18 تا 20 میلیارد دلار خواهد بود، اما با توجه به اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل ایران با کاهش تقاضا برای هواپیما از سوی سایر شرکت ها همزمان شده، انتظار می رود ایران تخفیف قابل توجهی را دریافت کرده باشد.

فرهاد پرورش مدیرعامل ایران ایر گفت: ارزش این قرارداد بیش از 10 میلیارد دلار نیست.

انتظار می رود در هفته های آینده، ایران قراردادی را نیز برای خرید هواپیماهای توربوپراپ از شرکت ای تی آر امضا کند که نیمی از آن متعلق به شرکت ایرباس است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 + یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!