0

انعقاد 48 قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی جهرم

دسته بندی ها : فضای مجازی 27 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 479 بازدید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تاکنون 48 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در شهرک صنعتی جهرم منعقد شده که از این تعداد 18 واحد در مرحله فعالیت و 30 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌ و ساز‌ است.

فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس: شاپور قنبری در بازدید از شهرک‌های صنعتی جهرم و سروستان اظهار داشت: توسعه کیفی در شهرک‌های صنعتی استان فارس مهم‌ترین اولویت در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی است.

وی با اشاره به اهمیت شهرک‌های صنعتی برای جذب سرمایه‌گذار، استقرار واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار گفت: در عین‌ حال محدودیت‌های بودجه‌ای، امسال توجه ویژه‌ای به توسعه کیفی در شهرک‌های صنعتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به لزوم ایجاد جاده دسترسی در شهرک صنعتی جهرم بیان کرد: امیدواریم با رفع موانع عملیات اجرایی و تملک زمین، عملیات اجرایی این طرح  آغاز شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای خط 20 کیلوولت برق شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: منتظر وصل برق این خط اختصاصی توسط اداره برق جهرم هستیم.

قنبری اجرای طرح پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب، پیاده‌روسازی و مخزن آب یک‌هزار مترمکعبی و نیز ساختمان آتش‌نشانی را از طرح‌هایی اعلام کرد که عملیات اجرایی برخی از آن‌ها در این شهرک صنعتی آغاز و در مرحله پایانی است.

این مسئول ادامه داد: در شهرک صنعتی جهرم با 40 هکتار مساحت، تاکنون 48 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد 18 واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی 466 نفر در مرحله فعالیت و 30 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌ و ساز‌ است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در بازدید از شهرک‌های صنعتی سروستان 1 و 2 به‌منظور حل مشکلات این شهرک‌های صنعتی تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به تکمیل شهرک صنعتی سروستان یک به مساحت 45 هکتار با 33 قرارداد منعقد شده، 21 واحد فعال و 12 واحد در حال ساخت‌ و ساز، شهرک صنعتی سروستان 2 توسط شرکت شهرک‌های صنعتی این استان ایجاد و زیرساخت‌های اولیه نیز ایجاد شده است.

قنبری  بابیان اینکه شهرک صنعتی سروستان 2 به مساحت 715 هکتار ظرفیت استقرار 350 واحد صنعتی را دارد، گفت: تاکنون طرح‌های عمرانی نظیر شبکه داخلی برق و آب و نیز بخشی از خط انتقال برق در فاز یک این شهرک صنعتی انجام شده است.

وی افزود: این شهرک صنعتی دارای امکانات زیربنایی شامل شبکه آب‌رسانی، برق‌رسانی، زیرسازی و ساختمان نگهبانی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نزدیکی به کلان‌شهر شیراز، فاصله نزدیک این شهرک صنعتی با محور مواصلاتی شیراز ـ  بندرعباس و شیراز ـ کرمان را از مزیت‌های این شهرک صنعتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر چهار قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی سروستان 2 منعقد شده و این واحدها در مرحله ساخت‌ و ساز است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی با توجه به مزیت‌های موجود در آن، افق روشنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!