0

انعقاد قرارداد ساخت و خرید ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری با واگن‌پارس

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 30 آذر 1394 مدیر سایبرلا 615 بازدید

مدیرعامل ریل ترابر سبا گفت: طی تفاهم این شرکت ریلی با واگن پارس مقرر شد ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری برای ریل‌ترابر بسازد که فعلاً ساخت ۱۲ واگن به اتمام رسیده است.

فارس: محمد جواد فخاری امروز در مراسم انعقاد قرارداد خرید و ورود واگن‌های مسافری به ناوگان ریلی کشور اظهارداشت: قطارهای ریل ترابر صبا شامل واگن‌های غدیر و واگن‌های نگین است که واگن‌های غدیر از هفته آینده وارد ناوگان می‌شود.

وی ادامه داد: با شرکت واگن پارس قراردادی منعقد کرده‌ایم که 200 دستگاه واگن مسافری برای شرکت ریل ترابر سبا بسازد؛ ساخت 12 دستگاه از این قرارداد به پایان رسیده و فعلاً 6 دستگاه از این واگن‌ها را تحویل گرفته‌ایم و از این ماه، ماهانه 4 دستگاه واگن تحویل می‌گیریم.

فخاری اظهارداشت: 160 اشکال و نقض فنی از واگن‌های موجود داخلی و خارجی استخراج کردیم و برای اصلاح به واگن‌ساز فرستاده‌ایم.

مدیرعامل ریل ترابر سبا گفت: از تکنولوژی هواپیماسازی حصا برای ساخت این واگن‌ها استفاده شده است، واگن‌ها مجهز به اینترنت و سیستم WiFi است.

فخاری ادامه داد: همچنین 28 دستگاه واگن از شرکت کره وارد کرده‌ایم که اولین واگن راحت اتوبوسی کشور در مسیر تهران-میانه تردد می‌کند و مناسب است.

مدیرعامل ریل ترابر سبا  گفت: هر واگن حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان است که 2.5 میلیارد تومان قرارداد است و 200 میلیون تومان ارزش افزوده پرداخت می‌شود در حالیکه منافع خاصی سیستم ریلی ندارد و باید هزینه-درآمدها یکسان شود.

وی با تاکید بر اینکه راه‌آهن نباید درآمد-هزینه‌ای باشد، گفت: 100 واگن مسافری دیگر و 1000 واگن باری به ناوگان ریل ترابر سبا افزوده می‌شود که در این باره منتظر سبد حمایتی دولت هستیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − نه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!