0

تایید قرارداد بی‌ال‌تی ساخت پایانه فرودگاه بین‌المللی کرمان

دسته بندی ها : قرارداد ساخت, قراردادهای حقوقی 16 آذر 1394 مدیر سایبرلا 601 بازدید

مدیرکل فرودگاه‌های استان‌کرمان گفت: گام دوم احداث پایانه بزرگ فرودگاه بین‌المللی کرمان برداشته و قرارداد BLT برای آغاز عملیات این پایانه تایید شد.

به گزارش ایلنا، محمد نخعی با اشاره به پیگیری این اداره کل برای برداشتن گام‌های بعدی و فوریت در آغاز این عملیات موثر بر تکریم و تسهیل امور مسافران با توجه به گره‌فعلی در ارایه خدمات به لحاظ کمبود فضا و امکانات مناسب افزود:

با مساعدت رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل و نیز اداره کل بررسی‌های اقتصادی و بازرگانی شرکت فرودگاه‌های کشور و به منظور تسریع در امور ساخت پایانه بزرگ فرودگاه بین‌المللی کرمان برای برون‌رفت از تنگناهای مزاحم برای مردم به لحاظ نبود فضا و امکانات جنبی مناسب طرح آغاز ساخت این بنا به روش BLT با شرکت ماهان منعقد و به پیمانکار ابلاغ شده است.

وی تخصیص فضاهای مناسب پایانه‌ای، عملیاتی و فرودگاهی را گامی در راستای به روز رسانی بخش‌های خدمات‌فرودگاهی به مردم در مرکز استان خواند و تصریح کرد: با پیگیری این اداره‌کل و ارایه توجیه فنی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از تردد مسافران و نیاز به امکانات مناسب پایانه‌ای به وسعت 20 هزار متر مربع به همراه محوطه‌سازی برابر با 15 هزار متر مربع و نیز فضای توقف هواپیما(اپرون) معادل 40 هزار متر مربع در این قرارداد تصویب، تایید و ابلاغ شده است.

نخعی، ساخت این فضاها را 30 ماهه توسط شرکت هواپیمایی ماهان به روش BLT اعلام و تاکید کرد: برای ساخت و اجرای این اماکن اعتباری بالغ بر 153 میلیارد تومان برآورد و تخصیص یافته است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    9 − 8 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!