0

انعقاد قرارداد با برند چینی پژو نقض غرض است

دسته بندی ها : فضای مجازی 24 مرداد 1395 مدیر سایبرلا 523 بازدید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انعقاد قرارداد با برند چینی پژو نقض غرض است، گفت:کمیسیون صنایع صحت و سقم استفاده از قطعات چینی را در قرارداد جدید با پژو بررسی می کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر در خصوص وجود ابهام و شائبه در مورد استفاده و قرارداد با برند چینی پژو افزود: انعقاد قرارداد با برند چینی پژو نقض غرض است و سرمایه گذاری ها و مشارکت های خارجی زمانی مناسب و مفید و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی  و برنامه ششم است که منافع ملی در این قراردادها و سرمایه گذاری ها دیده شده باشد و منابع جدیدی به کشور اضافه کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قرارداد با پژو و استفاده از قطعات چینی محلی از اعراب ندارد، گفت: زمانی قرارداد با پژو مفید خواهد بود که شرکت های قطعه سازی و شرکت هایی که زیر ظرفیت فعالیت می کنند، فعال شوند و فناوری منتقل شود.

* کمیسیون صنایع صحت و سقم استفاده از قطعات چینی در قرارداد جدید با پژو را بررسی می کند

فولادگر ادامه داد: ایجاد بازار مصرف برای دیگران و اشباع بازار داخلی با خودروهای وارداتی بدون استفاده از ظرفیت ها چالش برانگیز است.

وی با بیان اینکه مجلس و کمیسیون صنایع صحت و سقم استفاده از قطعات چینی در قرارداد جدید با پژو را بررسی می کند، یادآور شد: مجلس از بازوهای نظارتی خود برای ورود به قراردادهای جدید استفاده می کند، تا هر گونه شائبه ای رفع و منافع ملی حفظ شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تولیدات فعلی پژو از قطعات چینی استفاده می شود، تصریح کرد:مجلس معتقد است که باید از ظرفیت های خالی قطعه سازی داخلی استفاده کرد و با آن برخورد شود، اما اگر در قراردادهای جدید چنین اقدامی صورت بگیرد، فاجعه بار است

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست − 10 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!