0

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر نوجوان

عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر نوجوان در شبکه های اجتماعی توسط پلیس فتای شهرستان سبزوار شناسایی و دستگیر شد.

پلیس فتا: فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اعلام این خبر گفت: با شکایت مردی 42 ساله مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی دختر 13 ساله اش و مطالب کذب در شبکه های اجتماعی، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ “سید محمد هاشمی” افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی پرونده با استفاده از مهندسی اجتماعی در فضای سایبر، عامل انتشار تصاویر و مطالب کذب را در شهر سبزوار شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.
وی افزود: متهم که پسری 15 ساله است در مواجهه با مستندات و ادله دیجیتالی به بزه انتسابی اعتراف و عنوان داشت در پی آشنایی با دختر شاکی و پس از مدتی با قطع رابطه با انتشار تصاویر خصوصی و مطالب کذب در یکی از شبکه های اجتماعی درصدد انتقام برآمدم.

سرهنگ “هاشمی” با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی از شهروندان خواست: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت از مصادیق فعل های مجرمانه بوده که بر اساس قانون رسیدگی به جرایم رایانه ای و اینترنتی با این گونه مجرمان قاطعانه برخورد می شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 + 7 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!