0

خرید اینترنتی بازی آنلاین مهندس جوان را به دادگاه کشاند!

رییس پلیس فتا خراسان رضوی از  دستگیری یک مهندس جوان به جرم کلاهبردای خبر داد و گفت : برای پیشگیری از برداشت های غیر مجاز به صورت دوره ای رمز دوم خود را تغییر داده و از گردش حساب و تراکنش های مالی خود مطلع باشند.

پلیس فتا: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه و شکایتی را مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش ارائه کرد.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد مبلغ حدود ده میلیون ریال از حسابش طی سه مرحله کسر شده است.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات فنی عامل برداشت های غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

متهم 25 ساله که مهندس یکی از شرکت های پیمانکاری است در مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و عنوان کرد به یکی از بازی های اینترنتی آنلاین تحت شبکه اعتیاد شدیدی پیدا کردم و از آنجایی که در این بازی می بایستی مبالغی را بابت هزینه می کردم و از طرفی شارژ کارت عابر بانکی ام نیز تمام شده بود به فکر چاره افتادم و با سوء استفاده از اطلاعات حساب همکار سابقم که با او نیز همان بازی را در سال گذشته در محل کار انجام می دادیم و گهگاه از کارت وی بازی آنلاین را شارژ می کردم.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از برداشت های غیر مجاز به صورت دوره ای رمز دوم خود را تغییر داده و از گردش حساب و تراکنش های مالی خود مطلع باشند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!