0

امضای قرارداد 320 میلیون یورویی ایران و ژاپن

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 5 مهر 1395 مدیر سایبرلا 543 بازدید
ایران و ژاپن قرارداد تامین منابع مالی از بازارهای بین المللی به شکل کوتاه مدت (یوزانس) در صنعت پتروشیمی به مبلغ 320 میلیون یورو را به امضا رساندند.
آفتاب‌نیوز: نخستین قرارداد تامین منابع مالی در قالب یوزانس از ژاپن و زیر پوشش بیمه صادراتی نکسی (NEXI) میان هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و ماروبنی ژاپن امضا شد.
همچنین اعلام شده است قرارداد دیگری با مبلغ مشابه که قابل افزایش به 640 میلیون یورو است، به مرحله نهایی رسیده است که در آینده نزدیک به طور رسمی امضا می شود.
قرار است 10 میلیارد دلار نیز از طریق مشارکت خارجی در صنعت پتروشیمی توسط هلدینگ خلیج فارس جذب شود.
به گزارش ایرنا، ایران اکنون از ظرفیت تولید 60 میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی در سال برخوردار است و در نظر دارد این میزان را تا چشم انداز سال 1404 به 120 میلیون تن افزایش دهد.
برآورده شده است باید 50 میلیارد دلار منابع مالی جدید برای تحقق این میزان تولید جذب و بخش زیادی از آن باید از محل سرمایه گذاری خارجی تامین شود.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت − چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!