0

کار گروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه فضای مجازی با محوریت پلیس فتا گلستان تشکیل شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 15 تیر 1396 مدیر سایبرلا 380 بازدید

نشست کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه فضای مجازی با محوریت پلیس فتا گلستان و با همکاری استانداری گلستان و در راستای طرح تقسیم کار استانی کاهش آسیب های اجتماعی برگزار گردید.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: در راستای طرح تقسیم کار ملی و استانی کاهش آسیب های اجتماعی، اولین جلسه کارگروه فضای مجازی در سال 96 با محوریت پلیس فتا استان و با همکاری استانداری گلستان در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار گردید.

در این نشست که‌ با حضور نمایندگان‌ ادارات و سازمان‌های همکار برگزار شد مهمترین آسیب‌های فضای مجازی و تأثیرات ‌اجتماعی آن جهت مقابله و کاهش تهدیدات اینترنتی در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

‌در آغاز جلسه سروان صاحبکاران مسئول پلیس فتا استان از شرکت‌کنندگان خواست ‌در ادارات و دستگاه‌های مربوطه ‌برای نیل به اهداف پیش‌بینی شده ایجاد حساسیت نموده و در جهت کاهش آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی‌ اقدامات جهادی و اثرگذار انجام دهند به گونه‌ای که تمام ظرفیت‌های موجود در استان جهت حفظ کانون خانواده در برابر سیل هجمه‌های غیر اخلاقی و غیر فرهنگی موجود در این حوزه، به کارگرفته شود.

مسئول پلیس فتا استان با اشاره به جلسات متعدد این کارگروه در سال 95 اظهار کرد: هدف پلیس فتا و استانداری گلستان از اجرای این طرح افزایش آگاهی عمومی و افزایش نقش پذیری و مشارکت نهادها و سازمان‌ها‌ در جهت پیشگیری از آسیب‌های حوزه فضای مجازی می باشد.

وی ادامه داد: پلیس فتا گلستان در راستای آگاه‌سازی کاربران طی سه ماهه اول سال جاری بیش از 5000 نفرساعت آموزش همگانی برگزار نموده  و حدود 5000 برگ بروشور و لوح فشرده بین اقشار مردم توزیع  نموده است.

همچنین در ادامه نمایندگان ادارات و سازمان‌های مدعو گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های پیشگیرانه خود در حوزه فضای مجازی را ارائه دادند و در پایان مقرر گردید ادارات همکار نسبت به اقدامات آموزشی و فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای پرسنل و خانواده آنها در جهت کاهش آسیب های فضای مجازی سطح استان‌ با تمام توان و ظرفیت اقدام نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!