0

سرقت اینترنتی از حساب داماد خانواده

فردی که به صورت اینترنتی اقدام به سرقت 20 میلیون ریال از حساب بانکی شوهر خواهر خود کرده بود، توسط ماموران پلیس فتا شهرستان جهرم شناسایی و دستگیر شد.

پلیس فتا: فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ 20میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی برداشت شده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس “فتا” شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ “عبدالعظیم انصاری” افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و فنی ماموران، سرانجام متهم شناسایی و مشخص شد وی برادر زن شاکی است که با هماهنگی قضایی دستگیرشد.
وی تصریح کرد: متهم در اعتراف خود گفت؛ با جلب اعتماد خواهرم، اطلاعات بانکی حساب دامادمان را به دست آوردم و در فرصت مناسب اقدام به برداشت 20 میلیون ریال از حساب وی کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان “جهرم” با بیان اینکه سهل انگاری خواهر متهم در دادن کارت و رمز عبور به برادر خود در وقوع این سرقت نقش داشته است، تاکید کرد: شهروندان کارت بانکی خود را در اختیاردیگران قرار ندهند و در صورت قرار دادن کارت خود در اختیار اقوام و آشنایان ویا هر شخص دیگر، سریعاً رمز اول و دوم آن را تغییر دهند.

سرهنگ “انصاری” خاطرنشان کرد: توصیه دیگر ما این است که سامانه پیامکی تراکنش های بانکی خود را فعال کنند تا در صورت برداشت های احتمالی سریعاً از آن مطلع شده و اقدامات لازم از جمله مسدود سازی حساب بانکی خود را انجام دهند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش + 14 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!