0

قرارداد 750 میلیون دلاری برای حل مشکل زباله مازندران

دسته بندی ها : فضای مجازی 1 آبان 1394 مدیر سایبرلا 445 بازدید

در سفر رئیس جمهور به مازندران 45 طرح با اعتباری بالغ بر 990 میلیارد تومان مصوب شده است که 6 طرح در حوزه عمران شهری ، 6 طرح در حوزه کشاورزی، 8 طرح در حوزه منابع آب، 10 طرح در زمینه حمل و نقل و 4 طرح در حوزه ورزش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ربیع فلاح استاندار مازندران در گفتگوی ویژه خبری شبکه طبرستان نتایج سفر کاروان تدبیر و امید به مازندران را تشریح کرد.
وی گفت : در سفر رئیس جمهور محترم به مازندران 45 طرح با اعتباری بالغ بر 990 میلیارد تومان مصوب شده است که 6 طرح در حوزه عمران شهری ، 6 طرح در حوزه کشاورزی ، 8 طرح در حوزه بهداشت و درمان ، 8 طرح در حوزه منابع آب ، سه طرح علمی و فرهنگی ، 10 طرح در زمینه حمل و نقل و 4 طرح در حوزه ورزش است
وی تاکید کرد : مازندران خدمات ملی ارائه می کند و می بایست از اعتبارات ملی هم استفاده کند که الحمدلله این مسئله محقق شده و دولت اعتبارات گسترده ای در حوزه راههای مواصلاتی استان خارج از اعتبارات سفر اعلام شده در نظر گرفته است.
فلاح افزود : رقمی بالای 1000 میلیارد تومان برای راههای مواصلاتی فیروزکوه ، هراز و آزاد راه تهران – شمال اختصاص داده شده است که  جاده هراز تا پایان سال 96 ، جاده فیروزکوه تا پایان سال جاری و سه قطعه آزاد راه تهران – شمال تا پایان سال 96 به اتمام خواهد رسید .
وی از تکمیل نیروگاه های زباله سوز ساری و نوشهر با اختصاص اعتبارات لازم در این سفر خبر داد و گفت : در حوزه پسماند و زباله قرارداد 750 میلیون دلاری با یک شرکت خارجی بسته شده که مشکل زباله قائمشهر تا نور با احداث این مرکز زباله سوز مرتفع خواهد شد .
استاندار مازندران در مورد نحوه انتخاب طرح های سفر گفت : در استان مازندران 1800 طرح نیمه تمام وجود دارد که با بررسی صورت گرفته و کار کارشناسی 45 طرح مهم که هم در تحرک توسعه مازندران و هم زندگی مردم نقشی اساسی داشته انتخاب شده و با این 991 میلیارد تومان تا پایان سال 96 به پایان خواهد رسید .
وی همچنین از اتمام عملیات کنارگذرها و کمربندی های مازندران تا پایان سال 96 خبر داد و گفت : با تخصیص اعتبارات سفر بسیاری از مشکلات حوزه آب شرب و کشاورزی استان نیز برطرف خواهد شد و در زمینه آب زراعی مصوبات خوبی داشته ایم.
استاندار مازندران از اصلاح ، نوسازی و بازسازی 700 آب بندان مازندران با اعتبارات سفر کاروان تدبیر و امید در استان خبر داد و گفت : این آب بندها می تواند یک میلیارد متر مکعب آب را ذخیره سازی نماید و برای پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود : سد گلورد نیز تا پایان سال 95 به اتمام خواهد رسید و برای چند سد مهم دیگر نیز پیگیری لازم صورت گرفته است.
مقام عالی دولت در استان از اختصاص 24 درصد عرصه مازندران برای اکتشاف معدن با امضاء قرارداد با شرکت بین المللی غدیر خبر داد و گفت : به دلیل رعایت مسائل زیست محیطی قرار شده تا اکتشاف در عمق صورت گیرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!