0

مخالفان قراردادهای خودرویی پساتحریم

دسته بندی ها : فضای مجازی 7 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 494 بازدید

دومین قرارداد خودرویی در پساتحریم در شرایطی با سفر حسن روحانی به فرانسه امضا خواهد شد که مسوولان صنعتی کشور وعده امضای سومین قرارداد خودرویی را در آینده نزدیک به مشتریان داخلی می‌دهند.

دنیای اقتصاد: با این حال هر چند سومین خودروسازی که قرار است در ایران حضور پیدا کند، به‌طور قطعی مشخص نیست اما برخی از دست‌اندرکاران صنعت خودرو حضور پژو سیتروئن در شرکت سایپا را به‌عنوان گزینه قطعی در این زمینه می‌خوانند.

این شرکت فرانسوی که از گروه psa پژو است قرار است فعالیت دوباره خود در سایپا آغاز کند. پیش از این پژو ستیروئن، زانتیا را در شرکت سایپا تولید می‌کرد. در هر صورت در شرایطی وعده سومین قرارداد خودرویی در پساتحریم از سوی مسوولان صنعتی داده می‌شود که امضای هر قرارداد با انتقادهای فراوانی ازسوی مخالفان مواجه است.

در این بین برخی دست‌اندرکاران صنعت خودرو معتقدند که برخی مخالفت‌ها به دلیل تضاد منافع برخی شرکت‌ها با عقد قراردادهای جدید است و برخی دیگر نیز به عملکرد ناخوشایند این شرکت‌ها در بازار ایران برمی‌گردد. در هر صورت آنچه مشخص است این روزها صدای مخالفان برخی قراردادهای خودرویی در پساتحریم بیش از گذشته شنیده می‌شود این در شرایطی است که باید به این باور برسیم که مجموعه دولت و خودروسازان بیش از همه دغدغه حفظ منافع ملی را دارند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 + پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!