0

خرید بوئینگ از آمریکا جدی‌تر شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 5 خرداد 1395 مدیر سایبرلا 482 بازدید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل از مکاتبه با هواپیماسازی بوئینگ آمریکا از طریق ایمیل خبر داد و گفت: مدیران این شرکت دو مرحله به ایران سفر کرده اند.

اقتصادنیوز: پنجم اسفند ماه سال گذشته قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل از آغاز مذاکره با بوئینگ برای خرید هواپیما خبر داده و گفته بود: خرید هواپیما از بوئینگ به صورت اجاره به شرط تملیک و بدون تضمین از سوی دولت خواهد بود.

در همین حال امروز نیز اصغر فخریه کاشان از مکاتبه با هواپیماسازی بوئینگ آمریکا از طریق ایمیل خبر داد و گفت: مدیران این شرکت دو مرحله به ایران سفر کرده اند.

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی اصغر فخریه کاشان در پاسخ به این پرسش که مذاکرات با هواپیماسازی بوئینگ در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: مدیران این هواپیماسازی آمریکایی در دو مرحله به ایران سفر کردند و مذاکراتی با آنها در خصوص خرید هواپیما داشتیم. همچنان با آنها از طریق ایمیل مکاتبه می‌کنیم و مذاکره با بوئینگ هنوز به مرحله قراردادی نرسیده است.

30 فروردین ماه امسال نیز علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درخصوص مذاکرات بوئینگ با ایران اظهار کرده بود: بوئینگ هم مانند سایر فروشندگان هواپیما مایل است تا با شرکت‌های ایرانی مذاکره داشته باشد، اما در وهله اول صحبت‌هایی درخصوص ارائه خدمات به هواپیماهای موجود بوئینگ در ایران شد.

وی با بیان اینکه این شرکت مایل به فروش هواپیما به ایران است، گفته بود: شرکت‌های ایرانی مذاکراتی را با بوئینگ داشتند که ما در جریان جزئیات آن نیستیم اما به‌طور حتم این هواپیماها مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری هستند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه خدمات‌دهی بوئینگ‌های موجود در ایران از محورهای اصلی مذاکره میان ایران و این شرکت هواپیمایی است، عنوان کرده بود: هواپیماهای این شرکت نسبتا مناسب بوده و مورد تایید سازمان است و مسلما این شرکت‌ هواپیمایی هم تمایل به خرید این هواپیماها دارد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!