0

حمله کاربران ایرانی به صفحه رسمی اینستاگرام تیم ملی ژاپن

دسته بندی ها : فضای مجازی 3 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 1010 بازدید

گروهی از علاقه مندان به فوتبال ایران در ادامه‌ی رفتارهای ناشایست به صفحه رسمی اینستاگرام تیم ملی ژاپن حمله کردند.

الف: تیم امید ایران که به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک در قاره آسیا صعود کرده بود، در این مرحله با ۳ گل برابر ژاپن شکست خورد تا رویای صعود به المپیک برای فوتبال ایران حداقل برای چهار سال دیگر تمدید شود.

بعد از این دیدار متاسفانه عدم استفاده درست از شبکه های مجازی بار دیگر نمود پیدا کرد و کاربران این بار به صفحه رسمی فدراسیون فوتبال ژاپن حمله کردند و با توهین سعی در خالی کردن عصبانیت خود بعد از شکست داشتند.

متاسفانه این اتفاق برای اولین بار نیست که بعد از تقابل های ورزشی رخ می دهد. نمونه های دیگر آن صفحه فیسبوک لیونل مسی بود که واکنش های زیادی داشت.

همچنین حمله و توهین به صفحه اجتماعی “زایتسف” بازیکن تیم والیبال ایتالیا، “میلوارد مازیچ” داور بازی ایران و آرژانتین و “بنجامین ویلیامز” داور بازی ایران و عراق در جام ملت های آسیا دیگر اتفاقات مشابه ای بوده است که متاسفانه کم کم باعث بدنامی نام ایران و ایرانی شده است.

عدم شناخت درست از شبکه های مجازی و توهین به اشخاص و تیم ها راهی به واقع پوچ است که نه تنها شخصیت افراد را زیر سوال می برد بلکه مرحله ای بالاتر، یک کشور را نیز زیر سوال می برد.

فراموش نکنیم همین تماشاگران ژاپنی مدت هاست به هر کشور و ورزشگاهی سفر می کنند بعد از بازی صرف نظر از نتیجه به تمیز کردن ورزشگاه می پردازند که بازتاب خوبی داشته است و اتفاقا در ورزشگاه های ایران نیز صورت گرفته است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!