0

دیپ ترید بات کلاهبرداری دیگر در پوشش جذب سرمایه

کلاهبرداری پونزی ponzi - کلاهبرداری هرمی - سایبرلا

دیپ ترید بات به آدرس وب سایت https://deeptradebot.com سایت سرمایه گذاری است که راهی متفاوت تر از سایر سایت های پانزی را در جذب سرمایه سپرده گذاران در پیش گرفته است. این سایت به ظاهر سرمایه گذاری آنلاین اقدام به ارائه ربات های هوشمند نموده و مدعی شده کاربران از طریق این ربات ها قادر به خرید و فروش رمز ارز و فعالیت در بازارهای مالی خواهند بود.

در طرح درآمدزایی معرفی شده توسط وب سایت ۴ ربات ترید ارائه شده که یکی از آنها رایگان و ۳ ربات دیگر دارای هزینه اشتراک هستند. مدت اشتراک این ربات ها از ۳۰ تا ۹۰ روز بوده و قیمت آنها از ۱۰ تا ۴۵ دلار تعیین شده است.بر طبق ادعا این ربات ها با توجه به قدرت روزانه خود از ۰.۵۶ درصد تا ۱.۵۲ درصد به کاربران سود پرداخت خواهند کرد. در قسمت دیگر طرح به منظور تشویق عضوگیری پاداش زیرمجموعه سازی تا ۴ سطح و به ترتیب ۳،۱.۵،۱ و ۰.۵ درصد مقرر شده است.

این وب سایت اقدام به تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، یوتیوب، فیس بوک و توییتر کرده و هم اکنون به دنبال جذب مجموعه از کشور ایران است. بررسی اطلاعات سایت نشان می دهد کاربران کشورهای ونزوئلا، روسیه و برزیل بیشترین بازدید را از سایت داشته اند و دامنه آن چند ماه گذشته در کشور آمریکا به ثبت رسیده است. هویت مالکین سایت مشخص نیست و شفافیتی در رابطه با عملکرد سایت و مسئولین آن وجود ندارد.نمونه شکواییه کلاهبرداری پانزی, شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

با وجود ادعای متفاوت این سایت در جذب مجموعه برخی از اقدامات آن از جمله پرداخت سود غیرمتعارف ۰.۵۶ الی ۱.۵۲ درصد به صورت روزانه، ۱۶.۸ الی ۴۵.۶ درصد به صورت ماهیانه و ۲۰۱.۶ الی ۵۴۷.۲ درصد سالیانه و وجود طرح های متعدد برای سرمایه گذاری از ۱۵ الی ۱۰۰۰۰ دلار که با هدف جذب اعضا از سطوح درآمدی متفاوت صورت گرفته احتمال پانزی بودن سایت و مجرمانه بودن عملکرد آن را مطرح می سازد. بنابراین به کاربران محترم و علاقه مندان فعالیت در شرکت های سرمایه گذاری توصیه می شود از فعالیت در این وب سایت خودداری نمایند.

منبع: ایران هشدار

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار + 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!