0

واکنش ترامپ به قرارداد ایران و بویینگ

دسته بندی ها : فضای مجازی 4 تیر 1395 مدیر سایبرلا 444 بازدید

نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به قرارداد ایران و شرکت بویینگ برای خرید 100 فروند هواپیما واکنش نشان داد.

ایسنا: به نوشته روزنامه هاآرتص، دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا با انتقاد از رقیب خود از حزب دموکرات گفت: توافق هسته‌ای فاجعه بار  با ایران مقدمه چینی هیلاری کلینتون برای معاملات تجاری با ایران بود.

وی ادامه داد: این‌هم نمونه‌ای دیگر از سبک حکومت کردن کلینتون است که می‌گوید پول بده تابازی کنی. وی با دشمنان خارجی ما تا زمانی که آن‌ها جیب‌هایش را پر پول کنند، معامله خواهد کرد.

کمپین انتخاباتی ترامپ اعلام کرده است که شرکت هواپیماسازی بویینگ بین یک تا پنج میلیون دلار به کلینتون برای تبلیغاتش کمک کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت بویینگ روز سه‌شنبه تایید کرد که قراردادی را با ایران برای فروش هواپیما امضاء کرده است و این قرارداد نیازمند تایید دولت آمریکا است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!