0

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: هزینه ارسال پیامک انبوه فعلا تغییر نمی کند

دسته بندی ها : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1402 کارشناس سایبرلا 159 بازدید
ارسال پیام در فضای مجازی, مزاحمت پیامکی, ایمیل

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جلسه کارگروه مشترک وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد که هزینه خدمات ارسال پیامک انبوه با تعرفه سال ۱۴۰۱ محاسبه شود.

حامد حاجی ملامیرزایی اظهار داشت: هزینه ارسال پیامک انبوه فعلا بنا بر تعرفه های سال ۱۴۰۱ محاسبه می شود.

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی افزود: مقرر شد در خصوص تعرفه های ارسال پیامک انبوه در سال ۱۴۰۲، جلسه ای با حضور نمایندگان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورها و شرکت های ارسال کننده پیامک انبوه برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: اعضای کارگروه مشترک وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین بر جلوگیری از فعالیت شرکت های فاقد مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارسال پیامک انبوه تاکید کردند.

بنا بر مصوبه جلسه بیست و یکم شورای عالی فضای مجازی با موضوع «سیاست های ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه های ارتباطی» مورخ ۰۱/۱۱/۱۳۹۳، مسوولیت کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه های ارتباطی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست آن به شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

همچنین دبیرخانه این کارگروه در مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی مستقر است و حامد حاجی ملامیرزایی نایب رییس و دبیر فعلی آن است.

منبع: آی تی ایران

مطلب مرتبط: جلوگیری از فعالیت شرکت های پیامک انبوه فاقد مجوز وزارت ارشاد

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!