نمونه قرارداد خرید دستکش
قرارداد خرید دستکش
ماده 1) موضوع پیمان
عبارتست از خرید 000/300 جفت دستکش پارچه ای (موضوع درخواست خرید 1387710 ) طبق مشخصات فنی پیوست.
تبصره 1) فروشنده موظف است براساس مشخصات فنی پیوست نسبت به ارسال نمونه اقدام نماید.
تبصره 2) جهت اقلام خارجی ارائه اسناد و مدارک معتبر همچنین اسناد گواهی کیفیت و مبدا و گمرکی در زمان تحویل کالا الزامی است.
تبصره3) خریدار مجاز است مقدار قرارداد را به میزان 25% افزایش یا کاهش دهد.
تبصره 4) خریدار مجاز است تعداد درخواستی را بین یک یا چند فروشنده واجد شرایط تقسیم نماید.
تبصره 5) خریدار مجاز به کنترل و نظارت موضوع قرارداد (بازدید از مراحل تولید) جهت رعایت دقیق مفاد قرارداد میباشد. ملاک نهایی تایید محموله در محل تخلیه میباشد.
تبصره 6) درصورت افزایش تا سقف 25% فروشنده موظف به تحویل آن براساس قیمت قرارداد خواهد بود و چنانچه افزایش بیش از 25% باشد قیمت کالای تحویلی مازاد بر 25% به نرخ روز با توافق فروشنده و تصویب خریدار به فروشنده پرداخت خواهد شد.
تبصره 7) با توجه به پیش پرداخت دریافتی, فروشنده حق هیچگونه افزایش قیمت تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت.
تبصره8) درصورت برابری قیمت وکیفیت نمونه داخلی در اولویت قرار خواهد گرفت.
تبصره 9 ) در صورت عدم تطبیق محموله با نمونه تاییدشده، بنا به تشخیص مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست نسبت به کسر جریمه یا عودت محموله اقدام خواهد شد. بدیهی است کلیه مسئولیتهای ناشی از این امر و تاخیر احتمالی به عهده فروشنده است.
ماده 2) مدت پیمان
مدت اجرای این قرارداد از تاریخ امضاء قرارداد و اعلام خریدار به فروشنده برای دریافت پیش پرداخت، حداکثر هفت (7) ماه تعیین میگردد.
تبصره) بدیهی است در صورت عدم وصول پیش دریافت توسط فروشنده, مدت اجرای قرارداد از تاریخ چک صادره از طرف خریدار خواهد بود.
ماده3) نحوه پرداخت و ضمانت حسن اجرای پیمان
نحوه پرداخت بهاء مورد معامله بشرح ذیل میباشد:
1-3) 30 %کل مبلغ قرارداد بعنوان پیش پرداخت پس از امضاء قرارداد در قبال اخذ اسناد تعهدآور لازم، بعنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت میشود. (بدیهی است اسناد تعهدآور مذکور پس از اتمام مدت قرارداد و تحویل کل موضوع قرارداد و تایید مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست خریدار به فروشنده عودت میگــردد.)
2-3) الباقی مبلغ قرارداد پس از تحویل قطعی هرمحموله اقلام موضوع قرارداد و تایید مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست خریدار در سیستم erp وکسر نسبی پیش پرداخت به فروشنده قابل پرداخت خواهد بود.
تبصره ) بدیهی است فروشنده بمنظور رسیدن خریدار به حقوق حقه خود درصورت عدم انجام تعهد و وصول پرداختها و خسارات که طلب خریدار از فروشنده میباشد اسناد تعهدآور لازم را ( 10./. کل مبلغ قرارداد) ، در زمان امضاء قرارداد به خریدار تسلیم مینماید که تا پایان مدت قرارداد نزد خریدار باقی خواهد ماند و درصورت تشخیص تخلف فروشنده توسط خریدار از هر یک از مفاد این قرارداد خریدار حق خواهد داشت اسناد مذکور را بنفع خود برداشت نماید. بدیهی است درصورت صحت اجرای تعهدات مندرج در این قرارداد اسناد مذکور پس از پایان مدت قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.
ماده 4 ) نحوه تحویل
فروشنده متعهد است موضوع قرارداد را ظرف 7 ماه و اولین محموله حداکثر 2 ماه پس از امضاء قرارداد و دریافت پیش پرداخت به خریدار تحویل نماید ( پس از 2 ماه 000/50 جفت ومتعاقبآ 000/50 جفت برای هرماه طی محموله های 000/10 جفتی).
تبصره 1 ) محل تحویل کالای موضوع قرارداد در محل انبار خریدار میباشد.
تبصره 2 )هزینه بارگیری وبسته بندی مناسب (لازم به توضیح است بسته بندی نهایی در پالت قرارگیرد) موضوع قرارداد و سایر هزینه های مربوط به حمل بعهده فروشنده میباشد.
تبصره 3 )چنانچه خریدار در طول مدت زمان قرارداد به هر دلیل خواستار عدم ارسال محموله از سوی فروشنده گردد روزهای اعلام شده از سوی خریدار(منحصرا اعلام کتبی) شامل مدت زمان قرارداد نگردیده و جریمه عدم تاخیر به فروشنده تعلق نمی گیرد.
ماده 5) جرایم
1-5) جریمه تاخیر:
چنانچه فروشنده بنا به تشخیص خریدار تعهداتی را که بموجب این قرارداد بعهده گرفته است بموقع و در مدت زمان تعیین شده به انجام نرساند به ازای هر روز تاخیر معادل یک در هزار مبلغ همان محموله بعنوان جریمه از مطالبات و اسناد تعهدآور وی کسر و به نفع خریدار ضبط خواهد شد و در صورتیکه این تاخیرات بیش از یک ماه بطول انجامد خریدار می تواند قرارداد را بطور یکجانبه فسخ نمایـــد.
2-5) جریمه افت کیفی:
درصورت عدم تطابق محموله ارسالی با نمونه تایید شده بنا به تشخیص مدیریت ایمنی ، بهداشت ومحیط زیست، نسبت به اخذ جریمه به نسبت افت کیفی تا سقف %30 (سی درصد) مبلغ همان محموله اقدام خواهد شد. حداکثر جریمه ./.10 (ده درصد) مبلغ کل قرارداد خواهد بود.
ماده 6 ) عدم انجام تعهدات
درصورتیکه فروشنده به هر علت بغیر از فورس ماژور از تحویل کالا خودداری نماید متعهد است نسبت به اعاده پیش پرداخت خریدار و جبران ضرر و زیان حاصله براساس نرخ سود سپرده های بلند مدت بانکی بعلاوه جریمه دیرکرد مذکور در ماده 5 فوق در مدت زمان اعتبار قرارداد اقدام نماید و اسناد تعهدآور دریافتی از فروشنده بابت پیش پرداخت به حیطه وصول درخواهد آمد.
ماده 7) فسخ پیمان
چنانچه فروشنده بنابه تشخیص خریدار دقت لازم را در انجام هر یک از مفاد قرارداد و یا وظایف خود اعمال ننماید، خریدار به فروشنده اخطار کتبی ارسال کرده و چنانچه فروشنده نواقص اعلام شده را حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از تاریخ ارسال اخطاریه برطرف ننماید، خریدار مجاز است قرارداد حاضر را به صورت یک جانبه فسخ نماید. در این صورت کلیه خسارتهای احتمالی خریدار که در اثر قصور فروشنده اعمال شده باشد, از محل تضمینات و سایر مطالبات فروشنده قابل تامین خواهد بود.
ماده8) بازرسی و کنترل
خریدار مجاز خواهد بود در طول مدت پیمان از مراحل مختلف تامین اقلام موضوع پیمان و یا تولید آنها بازدید نماید و فروشنده متعهد میگردد کلیه امکانات لازم را در این خصوص در اختیار کارشناسان مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست خریدار قراردهد و این بازرسی از تعهدات و مسئولیتهای فروشنده نخواهد کاست.
ماده 9) شرایط شرکت در مناقصه
1-9) برای ضمانت شرکت در مناقصه تضمینی معادل 000/000/50 ریال به یکی از روشهای ذیل از کلیه شرکت کنندگان در مناقصه اخذ میگردد:
الف – ضمانت نامه بانکی به مدت اعتبار حداقل سه ماه ازتاریخ صدور اعتبارداشته و در آن قید شده باشد در صورت لزوم از تاریخ اتمام اعتبار حداقل برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد و در وجه شرکت سایپا و بدون هیچگونه خط خوردگی ارائه گردد.
ب – چک تضمینی بانکی در وجه شرکت سایپا و به حواله کرد متقاضی.
ج – ضمانتنامه یا چک بانکی باید حتما” پرفراژ شده و ممهور به مهر بانک مربوطه باشد.
د – درصورت ارائه ضمانتنامه به نام شخص باید مهر شرکت مربوطه با امضاء مجاز شرکت در ظهر ضمانتنامه درج گردد.
2-9) هزینه چاپ آگهی مناقصه بعهده برنده مناقصه میباشد.
3-9) پس از مشخص شدن رتبه های اول ، دوم و سوم مناقصه ، چک سایر شرکت کنندگان مسترد خواهد گردید. چنانچه برندگان این مناقصه از امضاء پیمان امتناع ورزند. وجه ضمانت شرکت در مناقصه ایشان به نفع شرکت سایپا ضبط خواهد شد.
4-9) شرکت سایپا در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار خواهد بود.
5-9) شرکت سایپا به پیشنهادات مبهم و بدون نمونه به تعداد اعلام شده یا بدون سپرده و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر ارسال شوند ترتیب اثر نخواهد داد.
6-9) کلیه صفحات مشخصات پیمان میبایست از طرف شرکت کنندگان مهر و امضاء شده و همراه با قیمتهای پیشنهادی و سایر مدارک درخواستی در داخل پاکت سربسته (دو پاکت ” الف” و” ب”) حداکثر تا تاریخ مندرج در ذیل به دبیرخانه شرکت سایپا تحویل گردد. لازم به توضیح است پاکت “الف” حاوی مشخصات پیمان مهرشده و 10جفت نمونه دستکش پارچه ای پیشنهادی به همراه سوابق و روزمه کاری ,کاتالوگ, مشخصات فنی , کپی رسید چک تضمین , نشانی دقیق محل کار شماره تماس برگه نمایندگی در صورت نیاز و پاکت “ب” حاوی برگ پیشنهاد قیمت (ممهور به مهر وامضا” شرکت کنندگان) می باشد.
7-9) چک شرکت در مناقصه می بایست بصورت جداگانه (پس از رویت مسئول مربوطه) توسط شرکت کنندگان به صندوق امور مالی شرکت سایپا تحویل گردیده و رسید دریافت گردد.
8-9) شرکت سایپا مجاز است جهت تامین اقلام مزبور از طریق یک یا چند منبع اقدام نماید.
9-9) فروشنده مسئولیت کامل حسن اجرای موضوع پیمان را بر عهده دارد.
10-9) فروشنده نمی تواند بدون موافقت کتبی خریدار اجرای عملیات موضوع پیمان را به غیر واگذار کند.
11-9) ارسال پیشنهاد قیمت دقیقاٌ مطابق با مشخصات و موارد مطروحه می بایست باشد.
12-9) ارسال 10جفت نمونه به همراه پاکت الف الزامی است.
تبصره) بدیهی است پیشنهاداتی که بصورت مشخص شده تهیه و ارائه نگردند، از گردونه مناقصه حذف خواهند شد.
ماده 10) تاریخ و ارائه پیشنهادات
تاریخ ارائه پیشنهادات حداکثر تا پایان وقت اداری روز ————– میباشد.
ماده 11) محل ارائه پیشنهادات
آدرس : …………………………………………………………………………..
برگ پیشنهاد قیمت
شرکت
اینجانب نام : شهرت : به نمایندگی از:
متعهد میگردم با توجه به مشخصـات پیمان و موارد خواسته شده از طرف شرکت سایپا نسبت به تهیه و تحویل محموله دستکش پارچه ای مورد درخواست شرکت سایپا (طبق مشخصات درخواستی) براساس جدول قیمتی ذیل اقدام نمایم.
شرح ومشخصات کامل کالا واحد مقدار بهای واحد بهای کل
دستکش پارچه ای جفت 000/300
جمع کل مبلغ به ریال :
شماره تلفن : شماره دور نویس : نشــــانی :
نظرات کاربران