0

نمونه قرارداد بیع قطعی منقول یک دستگاه اتومبیل سواری

دسته بندی ها : نمونه قرارداد خرید 25 فروردین 1395 مدیر سایبرلا 607 بازدید

قرارداد بیع قطعی منقول یک دستگاه اتومبیل سواری

طرف اول قرارداد (فروشنده): خانم/آقای ……. فرزند ……. بشماره شناسنامه ……. صادره ……. متولد ……. ساکن: …….

طرف دوم قرارداد (خریدار): خانم/آقای ……. فرزند ……. بشماره شناسنامه ……. صادره ……. متولد ……. ساکن: …….

موضوع قرارداد: فروش تمامت شش دانگ یکدستگاه اتومبیل سواری از نوع ……………. مدل ……………. دارای شاسی شماره ……………….. و موتور شماره ……………….. و به شماره شهربانی ……………….. با تمامی متعلقات و منضمات منصوبه و غیر منصوبه در آن بدون استثنا، ابتیاعی فروشنده بموجب سند قطعی شماره ……………….. مورخ ……………….. دفترخانه شماره ……………….. که دارای دفترچه مالکیت شماره ……………….. صادره از اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان ……………….. می باشد.

مبلغ قرارداد: مبلغ …………………… ریال می باشد که تماما و نقدا تسلیم فروشنده گردیده با قراره کافه خیارات خصوصاً خیار غبن هر چند فاحش از متبایعین اسقاط گردیده و باظهار صیغه مبایعه قطعیه جاری گردیده و خریدار با رویت مورد معامله و وقوف کامل از مشخصات و احراز کمیت و کیفیت آن، قبول و اقرار به تصرف و قبض مورد معامله نبود.

تذکاریه:

  • مالیات نقل و انتقال به موجب قبض شماره ……………….. به بانک ملی شعبه ……………….. تادیه شده و گواهی عدم تخلف به شماره ……………….. رویت گردیده و مفاصای عوارض شهرداری به موجب فیش شماره ……………….. ملاحظه و کلیه اوراق و مدارک تحویل خریدار شده است.
  • فروشنده ضمن العقد و ضمن العقد خارج لازم متعهد به جبران غرامات وارده بر خریدار علاوه بر رد ثمن معامله در صورت کشف فساد در مورد معامله از تاریخ زیر بمدت 10 سال شمسی گردید.

داوری و حل و فصل اختلافات: هرگونه اختلاف در تفسیر و اجرای این قرارداد از طریق مذاکره طرفین حل و فصل میگردد. در غیر این صورت اختلاف نزد داور مرضی الطرفین حل خواهد شد. طرفین قرارداد موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان را بعنوان داور مرضی الطرفین انتخاب نمودند که قرارداد حاضر پس از امضای طرفین به امضای داور خواهد رسید.

تاریخ ……….. جهت انتقال رسمی سند در دفترخانه شماره ………….. تعیین می‌گردد و هزینه انتقال به عهده فروشنده می‌باشد.

محل امضای طرف اول قرارداد (فروشنده)                           محل امضای طرف دوم قرارداد(خریدار)

محل امضای شاهد اول                           محل امضای شاهد دوم

تاریخ معامله: ……………………

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 − 10 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!