0

برگزاری نشست مشترک پلیس فتا و قوه قضائیه در 12 دی ماه

دسته بندی ها : فضای مجازی 10 دی 1394 مدیر سایبرلا 880 بازدید
سرهنگ حسین رمضانی معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا در گفتگو با خبرنگار پلیس فتا گفت : امروز شاهد توسعه فضای سایبر در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه هستیم و وابستگی زیادی به آن ایجاد شده به گونه ای که دولت ها بسیاری از خدمات خود را در غالب بانکداری الکترونیک، فروشگاه های اینترنتی و … به شهروندان خود از طریق فضای سایبر ارائه می نمایند، به تبع این توسعه جرایم سایبری نیز در حال رشد قارچ گونه می باشد و مجرمین اعمال خود را با هزینه های کمتر و پیچیدگی های فنی و بالاتر در فضای سایبر سازماندهی می نمایند.
سرهنگ حسین رمضانی افزود : پلیس فتا در عمر 5 ساله خود الحمدلله توانسته است با حمایت همه جانبه دستگاه های مختلف کشور من جمله حمایت و توجه ویژه قوه محترم قضائیه بالاخص دادستانی کل کشور و قضات محترم آن در سراسر کشور، بر جرایم سایبر به وقوع پیوسته توفق قابل قبولی داشته باشد.
معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا در ادامه از برگزاری نشست مشترک پلیس فتا و قوه قضائیه خبر داد و گفت پلیس فتا بر اساس خدمت به هنگام و سریع به کاربران عزیز کشور مخصوصاً شکات و قربانیان جرایم سایبری تصمیم گرفت در دی ماه سال جاری در مورخه 12/10/1394 یک نشست تخصصی، فنی، حقوقی، قضائی مشترک با قوه محترم قضائیه برگزار نماید، این مقام مسئول همچنین تشریح کرد که این نشست مشترک با مشارکت و حضور مقامات محترم قوه قضائیه و مسئولین دادستانی محترم کل کشور و مقامات قضائی مرتبط با حوزه جرایم سایبری در سراسر کشور، مدیران و معاونین پلیس فتا ناجا، روسای پلیس فتا استان ها که با هدف ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین پلیس فتا و قوه قضائیه در امر خدمت رسانی و تأمین ایمنی و امنیت کاربران قانون مدار فضای سایبر کشور برگزار می گردد. ضمن اینکه فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دادستان محترم کل کشور در این نشست مهم و موثر حضور خواهند داشت.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 + چهارده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!