0

مزاحمت دانش آموز براى آقا معلم در شبکه اجتماعى

دسته بندی ها : شبکه های اجتماعی, مزاحمت اینترنتی 7 اسفند 1395 مدیر سایبرلا 830 بازدید

 فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت‌های مجازی برای معلم جوان در فضای سایبری خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ آقابیگی در تشریح خبر اظهار کرد: فردی تحت عنوان شاکی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود را داشت. شاکی در اظهارات اولیه خود بهه کارشناسان پلیس فتا از مزاحمت‌های شبانه روزی فردی ناشناس که با پروفایل خانمی جوان به محیطط خصوصی وی در شبکه اجتماعی آمده و با انتشار یک‌سری مطالب شامل ویژگی‌های فردی وی و دسترسی به اطلاعات خصوصی و محرمانه‌اش در فضای سایبری خبر داد و خواستار شناسایی هویت این فرد مزاحم شد.

وی افزود: با تلاش کارشناسان پلیس فتا شهرستان تربت‌حیدریه هویت متهم شناسایی و مکان وی نیز برای کارشناسان به دست آمد.

سرهنگ آقابیگی ادامه داد: متهم که مردی پنجاه ساله بود در مواجهه با شاکی و ادله فنی اعتراف کرد، سیم کارت مذکور به نام وی ولی در اختیار پسرش می‌باشد و احتمالا این مزاحمت‌ها از طرف فرزند وی بوده است.

فرمانده انتظامى شهرستان تربت حیدریه با بیان اینکه کارشناسان به دنبال شناسایی متهم اصلی فرزند وی که 16 سال بیشتر نداشت را جهت پاره‌ای از توضیحات به مکان پلیس فتا فراخواندند، گفت: متهم در رویارویی با شاکی که معلم وی بود جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد، با تعدادی از دوستان سعی در به دست آوردن شماره آقا معلم در شبکه‌های اجتماعی را نمودیم و پس از به دست آوردن شماره تلفن، فقط برای سرگرمی و شوخی با پروفایل دخترانه‌ای به آقا معلم پیام دادیم تا عکس‌العمل آقا معلم را ببینیم و پس از آن دیگر دست‌بردار نبودیم و به مزاحمت‌های خود ادامه دادیم.

سرهنگ آقابیگی تصریح‌کرد: متهم به همراه پرونده جهت کسب تکلیف نهایی به دادسرا اعزام شد.

این مقام انتظامی در پایان به کاربران فضای سایبری توصیه کرد: در قبال سیم کارت‌هایی که دراختیار دارید چه دائم و چه اعتباری مسئول می‌باشید و می‌بایست با حفظ حریم خصوصی از دسترسی افرد غیر به آن خوددرای نمائید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده + 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!