0

هتک حرمت زن جوان در فضاى سایبرى در پی حسادت

رئیس پلیس فتا استان خراسان‌ رضوى از شناسایى و دستگیرى عامل مزاحمت‌هاى زن جوان در فضاى سایبرى توسط پلیس فتا استان خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ جهانشیری اظهار کرد: با توجه به ارجاع شکوائیه‌ای از سوی مقام محترم قضایی مبنی بر هتک حرمت زن جوان در فضای سایبری، رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در این شکوائیه که از سوی زن جوان مطرح شده بود، شاکی خواستار روشن شدن هویت فردی بود که وی را عضو یکی از کانال‌های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی موبایل پایه نموده و با ارسال عکس وی در این کانال به منظور دوست یابی، قصد تشویش اذهان و بی‌آبرو نشان دادن شاکی را داشته است.

سرهنگ جهانشیری ادامه‌داد: با توجه به تحقیقات فنی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس فتا، صحت گفته‌های شاکی محرز شد و عامل عضویت شاکی در این کانال غیراخلاقی نیز شناسایی شد.

وی با بیان اینکه متهم که خواهر شوهر شاکی از کار در آمده بود، افزود: پس از رویارویی با شواهد فنی و غیر قابل انکار جرم خود را پذیرفت و انگیزه‌اش را از کار غیراخلاقی و مجرمانه خود، حسادت به رابطه مثبت برادر و همسر وی ذکر کرد که هرچه برادرم همسری مهربان و دلسوز بود همسر من بی‌وفا و بی‌قید و بدون تعهد نسبت به رابطه زناشویی بود و دائما رفتار مثبت زن برادرم را بر سرم می‌کوبید و در زندگی مشترک  با من با دلسردی رفتار می‌کرد و با دیدن محبت بین آن دو حس حسادتم برانگیخته شد و دست به عمل‌ زشت فوق برای بدنامی همسر برادرم نمودم.

سرهنگ جهانشیری در ادامه این پرونده افزود: با اعتراف متهم پرونده به همراه وی جهت کسب تکلیف نهایی به دادسرا اعزام شد.

این مقام انتظامی در پایان به کاربران فضای سایبری یادآور شد: همانگونه که نشر اکاذیب و ایراد تهمت به افراد حقیقی و حقوقی در فضای فیزیکی جرم مى‌باشد، در فضای سایبری نیز این فعل جرم بوده و مشمول مجازات جرایم رایانه‌اى خواهد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده + هفت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!