0

مزاحمت اینترنتی برای 150 دختر در شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتای شرق تهران از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و توهین به 150 نفر از شهروندان ورامینی در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ سامان محمدی اظهار داشت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت فردی دال بر ایجاد مزاحمت و توهین به وی، با تحقیقات بعمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی با ایجاد یک پروفایل در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انجام  این‌کار  می‌نماید.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و تخصصی متهم شناسایی و به این پلیس احضار که در ابتدا ایجاد مزاحمت برای شاکی را انکار کرده ولی پس از مواجهه با شواهد غیر قابل انکار،  به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: با بررسی های دقیق گوشی تلفن همراه متهم، مشخص شد وی در شبکه اجتماعی موبایل محور اقدام به فریب و اغفال دختران جوان به تعداد 150 نفر کرده است.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران در پایان از شهروندان خواست تا به افراد غریبه در فضای مجازی اعتماد نکنند

شماره تماس‌ پلیس فتای شرق تهران 21864068 و 36224490

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    9 + نوزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!