0

مرکز عملیات دفاع سایبری تا پایان هفته افتتاح می شود

دسته بندی ها : فضای مجازی 2 آبان 1395 مدیر سایبرلا 390 بازدید
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از افتتاح مرکز عملیات دفاع سایبری در پایان هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما: سردار جلالی افزود: این مرکز محل پایش و رصد تهدیدات سایبری کشور خواهد بود که در صورت بروز تهدید موارد را به دستگاه ها هشدار خواهد داد.

وی افزود: متخصصان از یک سال گذشته به منظور افتتاح این مرکز تلاشهای فراوانی داشتند و این مرکز در پایان هفته پدافند افتتاح می شود .
سردار جلالی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال سامانه های مورد نیاز به این مرکز افزوده شود تا حداکثر کارایی آنرا شاهد باشیم.
وی همچنین از افتتاح مرکز مهارت های CBRN در استان یزد خبر داد و افزود: این مرکز نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یزد به منظور مقابله با حوادث NBC که دستگاه های اجرایی ما نیاز دارند افتتاح می شود.
سردار جلالی گفت: صنعت نفت ، وزارت صنعت معدن و تجارت و بخش های مختلف بهداشت و درمان به مهارت هایی که در این مرکز آموزش داده می شود نیاز دارند.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 + نه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!