0

انعقاد قرارداد ۳ جانبه میان بانک صادرات، ساپکو و قطعه سازان خراسان رضوی

دسته بندی ها : فضای مجازی 13 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 460 بازدید

مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: قراردادی ۳ جانبه میان بانک صادرات، ساپکو و قطعه سازان خراسان رضوی منعقد شده است.

تسنیم: علی رسولیان اظهار داشت: این قرارداد به ارزش 200 میلیارد تومان است که بر اساس مفاد آن قطعه سازانی که از خودروسازان مطالبه دارند، می‌توانند از بانک صادرات تسهیلات دریافت کنند و ضمانت پرداخت آن را تولیدکنندگان خودرو بر عهده می‌گیرند.

وی بیان کرد: از این میزان تا کنون 110 میلیارد به صورت قطعی جذب شده و سعی بر این است که برای حل مشکلات واحدهای قطعه ساز تمام آن تا پایان سال به دست افراد برسد.

مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی با اشاره به در نظر گرفتن تسهیلات خوداشتغالی برای افراد متقاضی در خراسان رضوی، بیان کرد: میزان این تسهیلات 17 میلیارد و 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده و میان دستگاه‌های مختلف نیز تقسیم شده است که تمام آن تا پایان سال جذب می‌شود.

رسولیان افزود: پرداخت این تسهیلات منوط به وضعیت بانک‌ها برای پرداخت وام در پایان سال نشده و تمام بانک‌های عامل به پرداخت این بخش از تسهیلات و ارائه خدمت در این حوزه الزام دارند.

وی تأکید کرد: یکی از نکاتی که در تسهیلات خوداشتغالی بسیار اهمیت دارد این است که این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه پرداخت شده و درصد سود آن بسیار پایین است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − نه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!