0

انعقاد ۵۵ تفاهم‌نامه و قرارداد در سومین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز

دسته بندی ها : فضای مجازی 26 آبان 1394 مدیر سایبرلا 368 بازدید

قدس ‌آنلاین : دبیر سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز از انعقاد ۵۵ قرارداد و تفاهم نامه در این دوره از نمایشگاه ما بین افراد شرکت کننده و متقاضیانی که شامل صاحبان صنایع و سرمایه گذاران بودند، خبر داد.

علی جهانگیری در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته تبریز گفت: برگزاری نمایشگاه های این چنینی نقش بسیار مهمی در تجاری سازی طرح های فناورانه دارد.

وی افزود: برای برگزاری این نمایشگاه، از هیچ گونه اعتبار مصوبی استفاده نشده است و استانداری به صورت خاص از برگزاری آن حمایت کرده است.

وی با اشاره به آغاز به کار فن بازار فناوری های نو و پیشرفته شمالغرب کشور به مرکزیت تبریز عنوان کرد: تمامی تلاش خود را می کنیم تا استان اذربایجان شرقی را به هاب منطقه ای خرید و فروش و عرضه فناوری تبدیل کنیم.

دبیر سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز با بیان اینکه در حد توان از شرکتهای دانش بنیان حمایت می کنیم ادامه داد: صرف کار علمی و تحقیق و پژوهش در دانشگاه ها کافی نیست بلکه باید با ایجاد بنگاه های اقتصادی، ارزش افزوده بیشتری تولید کرده و طرح های پژوهشی را تجاری سازی کرد.

جهانگیری از بازدید 10 انجمن تخصصی صنایع استان و سه تور صنعتی خارج از استانی از این دوره از نمایشگاه خبر داد و افزود: تلاش می کنیم که این نمایشگاه را به برندی جهانی تبدیل کنیم تا اشخاصی که از کشورهای همسایه می خواهند فناوری ها و طرح هایی را ارائه دهند و یا اقدام به خرید فناوری کنند در این نمایشگاه شرکت کنند.

به گفته وی بیش از 10 هزار نفر از سومین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز بازدید کردند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود از انعقاد بیش از 55 قرارداد و تفاهم نامه به ارزش بیش از 37 میلیون تومان خبر داد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!