0

مجوزی برای طبابت در فضای مجازی صادر نشده است

دسته بندی ها : مجوز کسب و کار - پروانه فعالیت 21 شهریور 1395 مدیر سایبرلا 825 بازدید
خرید و فروش دارو در فضای مجازی, داروخانه اینترنتی آنلاین

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون هیچ مجوزی‌ برای طبابت از طریق فضای مجازی صادر نشده است گفت : 28 میلیون ایرانی تحت پوشش طرح پزشک خانواده قرار دارند.

به گزارش سایبرلا به نقل از باشگاه خبرنگاران, محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تب بالای طبابت در فضای مجازی بیان کرد: در حال حاضر طبابت از طریق فضای مجازی میسر نیست و مصلحت این است که مردم پزشک عمومی را امین خود بدانند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون برای 28 میلیون ساکن روستا، عشایر و شهر‌های زیر 20 هزار نفر و حتی شهر‌هایی تا 50 هزار نفر طرح پزشک خانواده به اجرا درآمده و این اواخر نیز این طرح برای حاشیه شهر‌ها شروع شده است.

آقاجانی‌ با بیان اینکه پرونده پزشکی خانواده‌ها در اختیار پزشکان عمومی قرار می‌گیرد ،افزود: سوابق سلامتی و بیماری، عادات غذایی و حساسیت‌های تمام افراد خانواده در پرونده این افراد درج می‌شود و از این طریق پزشک عمومی راحت‌تر قادر به تشخیص نیاز‌های افراد است این شناختی که پزشک عمومی به خانواده‌ها پیدا می‌کند او را در تصمیم‌گیری‌های درست کمک کرده و در صورت بیمار را نیاز به پزشک متخصص ارجاع می‌دهد.

وی با اشاره به اجرایی نشدن طرح پزشک خانواده در برخی شهر‌ها یادآور شد: بهتر است که در این موارد مردم به پزشک عمومی مراجعه کرده و مشکلاتشان را مطرح کنند چرا که درمان‌های تخصصی هم برای مردم و هم برای سازمان‌های بیمه‌گر هزینه بالایی در بر دارد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!