0

چهار قرارداد پژوهشی شرکت گاز سمنان با دانشگاه های منتخب کشور امضا شد

دسته بندی ها : قرارداد گازی 20 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 319 بازدید

شرکت گاز استان سمنان باهدف تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از توان داخل، چهار قرارداد پژوهشی با دانشگاههای منتخب امضا کرد.

شانا:مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به اهمیت ارتباط دو سویه صنعت و دانشگاه از تلاش مستمر و حمایت این شرکت در این زمینه خبر داد و گفت: با هدف توسعه کمی و کیفی فعالیتهای پژوهشی، مطابق با نقشه راه فناوری صنعت گاز و همچنین نیازهای پژوهشی واحدهای مختلف سازمان؛ این شرکت نسبت به امضای قرارداد چهار پروژه پژوهشی با دانشگاههای منتخب با بودجه بیش از ۴,۶ میلیارد ریال اقدام کرده است.

علیرضا جراحی با اشاره به برگزاری جلسات منظم ماهانه و دریافت مجوزهای لازم از مدیریتهای ستادی شرکت ملی گاز ایران افزود: قرارداد پژوهشی تدوین نظام جامع برنامه ریزی استراتژیک، طراحی و ساخت سامانه اندازه گیری با مکانیزم Image Processing ، امکان سنجی استفاده از کامپوزیتها به جای گسکتهای مارپیچی (Spiral Wound)و قرارداد پژوهشی مطالعه، طراحی و توسعه نرم افزار یکپارچه مدیریت مصرف انرژی در ساختمانهای اداری و CGS ها از جمله این قراردادها به شمار می رود.

وی ادامه داد: این قراردادها با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه فناوریهای نوین قوچان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان امضا شده است

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!