0

چند قرارداد محرمانگی برای مطالعات میادین ایران با شرکت های خارجی امضا شد

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 14 مهر 1395 مدیر سایبرلا 656 بازدید

وزیر نفت از امضای چند قرارداد نفتی در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی تا پایان امسال خبر داد و گفت: چند قرارداد محرمانگی که امضا شده شرکت‌های خارجی در حال مطالعه چندین میدان نفتی و گازی هستند که این میدان‌ها موضوع قراردادهای بعدی هستند.

به گزارش تسنیم، بیژن زنگنه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان امسال و در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی، چند قرارداد امضا می شود؛ البته این موضوع تا حدودی تابع نهایی شدن متن قرارداد است که با اندکی تاخیر روبرو شده است.

وی افزود: شرکت های خارجی زیادی هستند که خواهان حضور در ایران برای بدست گرفتن پروژه های نفتی و گازی کشور هستند و مذاکراتی در این زمینه در حال انجام است.

وزیر نفت با بیان اینکه “تاکنون تفاهمنامه‌های مطالعاتی متعددی با شرکت‌های خارجی امضا شده است”، گفت: بر اساس چند قرارداد محرمانگی که امضا شده شرکت‌های خارجی در حال مطالعه چندین میدان نفتی و گازی هستند که این میدان‌ها موضوع قراردادهای بعدی هستند.

وی ادامه داد: حدود یک هفته از نشست اعضای سازمان اوپک در الجزایر می گذرد و واکنش بازار نسبت به تصمیمات گرفته شده در این نشست مثبت بوده، هر قدر توافق های صورت گرفته به سمت عملیاتی شدن پیش برود و مقداری نفت از بازار خارج شود، وضع بهتر خواهد شد که در این رابطه همکاری کشورهای غیر عضو اوپک می تواند موثر باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده + چهارده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!