0

نمونه قرارداد فروش و راه اندازی نرم افزار جامع بیمارستانی

قرارداد نرم افزار رایانه ای

قرارداد فروش و راه اندازی نرم افزار جامع بیمارستانی

ماده 1: مشخصات طرفین قرارداد

نام سازمان کارفرما : نام شرکت طرف قرارداد:
نام و نام خانوادگی نماینده سازمان :
 
نام و نام خانوادگی نماینده شرکت :
سمت نماینده : سمت نماینده شرکت :
 
سمت نماینده شرکت:
  شماره ثبت و تاریخ ثبت شرکت :
 
  شماره مجوز شورای انفورماتیک :
 
   
   

ماده 2: موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارتست از فروش ، نصب، آموزش و راه اندازی نرم افزار مدیریت اطلاعات بیمارستانی محصول شرکت با شماره نگارش…..تاریخ عقد……این قرارداد در این نرم افزار شامل قسمتهای مندرج در پیوست 1 و دارای ویژگیهای نوشته شده در پیوست 2 میباشد.

ماده 3: مدت انجام قرارداد

این قرارداد در مدت یک سال و بر اساس جدول زمانی زیر اجرا خواهد شد.

مرحله اجرا نام بخشها تعداد ایستگاه زمان اجرا
فاز 1
فاز 2
فاز 3
فاز 4

ایستگاه کاری : منظور از ایستگاه کاری کامپیوتری می باشد که جزوه Domain نرم افزار جامع بیمارستانی بوده و نرم افزار مذکور بر روی آن نصب شده و از آن به صورت فعال استفاده می گردد .

ماده 4: مبلغ قرارداد

قیمت کل قرارداد اعم از مجوز استفاده از مورد خریداری شده ، نصب و راهبری نرم افزار و تحویل آن به کارفرما معادل………….می باشد.

ماده 5: روش پرداخت قرارداد

  1. شرکت بر اساس قوانین کشوری ضمانتنامه معتبر به بیمارستان ارائه خواهد داد.
  2. 20درصد مبلغ قرارداد به عنوان پیش قسط در مرحله شروع برنامه به شرکت پرداخت خواهد شد.
  3. در پایان هر فاز متناسب با حجم آن مرحله و بر اساس گواهی مدیریت بیمارستان و مدیریت آمار و اطلاع رسانی دانشگاه هزینه هر مرحله پرداخت خواهد گردید.
  4. کلیه کسورات قانونی این قرارداد بعهده شرکت و فروشنده می باشد.

ماده 6: تعهدات مجری

  1. ارائه مجوز استفاده از نر م افزار در حدود ایستگاه مشخص شده .
  2. به منظور حسن اجرای قرارداد و تضمین انجام تعهدات طرف قرارداد موظف است به میزان مقرر در آئین نامه تضمین برای معاملات دولتی ) موضوع بندهای ب و د ماده 5 آئین نامه مذکور) تضمین قانونی بسپارد.
  3. مجری موظف است تا یکسال پس از نصب و راه اندازی نرم افزار خدمات پشتیبانی را بصورت رایگان انجام دهد.
  4. نصب نرم افزار بر روی شبکه کارفرما به صورت مدول قابل اجرا .
  5. معرفی یک نفر نماینده تام الاختیار از طرف شرکت مجری .
  6. معرفی و ارائه مستندات در زمینه الگوی حداقل نیازهای سخت افزاری و تجهیزات لازم جهت ایستگاه های کاری و سرورها.
  7. ارائه، اهداف آموزشی و عناوین مبانی آموزش عمومی )مبانی کامپیوتر و سیستم عامل( برای کاربران
  8. مجری موظف به حفظ و رعایت امانت و جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز به اطلاعات و کلیه تجهیزاتی که در طی مراحل قرارداد در اختیار او قرار گرفته می باشد.
  9. بررسی و برطرف کردن مشکلات عملکردی (باگ) در چارچوب عملکرد نگارش زمان عقد این قرارداد که در روند استفاده کاربر نهایی از نرم افزار مشکل ایجاد کند و توسط کارفرما در طول زمان ضمانت گزارش شود و ارائه و نصب نسخه جدید و بدون اشکال نرم افزار بر روی شبکه کارفرما . خدمات این بند تضمین نرم افزار نام دارند و به مدت 4 ماه از تاریخ تحویل نهائی موضوع قرارداد، مجری ملزم به انجام آنها بدون پرداخت اجرت از طرف کارفرما می باشد.
  10. مجری در صورت تمایل کارفرما متعهد به ارائه خدمات پس از فروش در حدود ارائه نسخه های جدید و پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی نسخه فروخته شده اولیه به مدت حداکثرده سال از زمان عقد این قرارداد می باشد که جزئیات آن با توافق طرفین طی قراردادهای دوره ای معمولاً سالانه و پشتیبانی و ارتقاء نرم افزار مشخص می شود.
  11. شرکت متعهد میگردد در دوره زمانی نصب و پایان تضمین آخرین مرحله فاز 4 قرارداد تغییرات درخواست شده درچهارچوب نرم افزاری از طرف کارفرما را روی نرم افزار اعمال نمایدو در خارج از این دوره زمانی این تغییرات با اخذ هزینه متناسب با شرایط کشوری دریافت خواهد شد.
  12. بازدید از سایت کارفرما و تهیه فهرست وظایف لازم دو طرف قرارداد در زمینه های مختلف سرورها، ایستگاه های کاری، شبکه، آموزش عمومی، آموزش اختصاصی جهت راه اندازی سیستم و ارائه آنها به کارفرما.
  13.  بررسی وضعیت موجود و پیشنهاد سخت افزارها جهت مزرعه سرورها.
  14. بررسی وضعیت موجود و پیشنهاد سخت افزارهای مناسب جهت ایستگاه های کاری.
  15.  بررسی وضعیت موجود و پیشنهادکابل کشی شبکه بنحوی که ضمن برخورداری از کیفیت مطلوب، با استانداردهای مربوطه مطابقت داشته باشد.
  16. نصب و تنظیم سیستم نرم افزاری محیط عامل شبکه از نظر پارامترهای شبکه پردازی و نگهداری آن در مدت قرارداد.
  17. نصب و تنظیم و نگهداری سیستم نرم افزاری سرورهای شبکه در مدت قرارداد .
  18. نصب نرم افزارهای موردنظر بر روی شبکه به صورت Run-Time Module (که مجوز استفاده و کلید
    سخت افز اری قفل و ضدکپی آن توسط کارفرما ارائه می گردد) با در نظر گرفتن احتیاط های لازم در جهت ممانعت از عدم رعایت حقوق معنوی مجری نرم افزار و نگهداری آن در مدت قرارداد.
  19. . مجری متعهد می گردد که مشمول قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی مصوب
    1337 نمی باشد.
  20. . مجری متعهد به رعایت نظام های جاری کارفرما با حفظ اسرار و نکات ایمنی است.
  21. کلیه اطلاعاتی را که کارفرما در اختیار مجری قرار می دهد محرمانه تلقی شده و مجری حق استفاده از آنها را در هیچ شرایطی دارا نیست..
  22. کلیه کارشناسان بکار گرفته شده در این پروژه نیروهای مجری محسوب گردیده و پرداخت کلیه حقوق آنها بر عهده مجری می باشد و کارفرما در این خصوص هیچ مسئولیتی نداشته و مجری پاسخگوی تمامی مسائل حقوقی و قانونی ایشان خواهد بود.
  23. مجری متعهد می شود که رعایت کلیه اصول ایمنی را به پرسنل خود یادآوری نموده و تجهیزات لازم برای ایمنی ایشان را دراختیار ایشان قرار دهد و در هر حال کارفرما هیچ مسئولیتی در پاسخگویی به حوادث و اتفاقات ناشی از کارو یا غیر از آن نخواهد داشت.

تبصره 1 – دوره تضمین : هر کدام از ایستگاه های پایه بطور جداگانه حداکثر تا دوازده ماه پس از تاریخ نصب و راه اندازی کامل آن ایستگاه قرار داد تحت تضمین مجری می باشند. در دوره تضمین در صورت گزارش نرم افزاری باگ در مدول اجرایی نرم افزارتوسط کاربران کارفرما در حدود عملکرد نسخه فروخته شده در زمان عقد قرارداد مجری موظف به برطرف کردن آن می باشد.

ماده 7: تعهدات کارفرما

  1. پرداخت بموقع و کامل مبلغ قرارداد مطابق با زمان بندی مندرج در قرارداد.
  2. انجام تمهیدات لازم برای حفظ و نگهداری مناسب کامپیوتری به لحاظ ممانعت از دزدی، آتش سوزی و …، و نگهداری مرتب روزانه و نگهداری اطلاعات ذخیره شده بر روی  (Data Backup)  نرم افزارهای نصب شده، پشتیبان گیری کامپیوترهای مرکزی و ایستگاههای کاری در محل مناسب و همچنین جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز به تجهیزات سخت افزاری، نرم افزارها، اطلاعات و مستندات مربوطه . ممانعت از ورود و انتشار ویروس ها در شبکه از طریق ممانعت از ورود مدیاهای انتقال اطلاعات مشکوک یا اتصال به شبکه اینترنت . بررسی به موقع صحت، تعویض، بایگانی و نگهداری مرتب و مداوم مدیای نسخه های پشتیبان اطلاعات شبکه  ) تنظیم انجام اتوماتیک تهیه نسخـه پشتیبان از بانکهای اطلاعاتی توسط مجـری انجـام می شود (و بررسی به موقع و مرتب بانک اطلاعاتی یا عملکرد نرم افزارها یا خروجی های مربوطه و اطلاع دادن سریع و به موقع مشکلات احتمالی به مجری.
  3. ارائه تمهیدات مناسب جهت انجام مراحل نصب، آموزش، پیاده سازی و نگهداری سیستم عامل، نرم افزار، سخت افزار از طرق مختلف مانند عقد قرارداد نصب ، آموزش و راهبری و یا قراردادهای دیگر با مجری یا افراد حقیقی و حقوقی دیگر یا هر راه دیگر .
  4. اعمال دقیق تعاریف نرم افزاری مطابق با روش آموزش داده شده توسط مجری، در زمان متعارف
  5. اختصاص یک کاربر مسئول شبکه به صورت اختصاصی و تمام وقت و با دانش و تجربه لازم طبق اعلام نیاز مجری . کاربرمسئول مرکز سرورها بایستی دارا ی مهارت، دانش و تجربه مورد نیاز به تایید مجری در خصوص سخت افزار، شبکه، ویندوز Win2k3Server و MSSQLServerو مایکروسافت آفیس باشد.
  6. معرفی رسمی یک نفر به عنوان نماینده تام الاختیار کارفرما جهت همکاری و ایجاد هماهنگی های لازم با مجری.
  7. .کارفرما شورای فناوری اطلاعات دانشگاه و به تبع آن مدیریت آمار و اطلاع رسانی دانشگاه را به عنوان ناظر به مجری معرفی مینماید.
  8. اختصاص یک کاربر تکنیسین مرکز سرورها به ازای هر چهل ایستگاه کاری از ایستگاه چهلم به بعد به صورت اختصاصی و تمام وقت و با دانش و تجربه لازم و طبق اعلام نیاز مجری . کاربر تکنیسین مرکز سرورها بایستی دارای مهارت، دانش و تجربه مورد نیاز به تایید مجری در خصوص سخت افزار، کابل کشی شبکه، ویندوز و میکروسافت آفیس باشد.
  9. در صورت ایجاد مشکل در استفاده از سیستم در ساعات غیراداری و شب ها یکی از کاربران مسئول یا تکنیسین بایستی درساعات فوق به صورت گوش به زنگ یا حضوری آماده بر طرف کردن اشکالات باشد.
  10.  اختصاص حداقل یک خط تلفن اختصاصی، دائمی و تمام وقت همراه مودم و تجهیزات سروری با قابلیت تماس دیتای با کیفیت مطلوب از و یا با سایت مجری در تهران یا فراهم کردن یک ا رتباط اینترنت با سرعت اختصاصی 64 کیلوبیت بصورت پروتکل کامل و اختصاص یک خط تلفن داخلی بیمارستان با امکان تماس از بیرون و تماس با بیرون جهت مرکز کامپیوتر همراه گوشی بی سیم و اختصاص یک خط تلفن آزاد با امکان تماس از بیرون و تماس با دفتر مجری واقع در شهر …………… جهت مرکزکامپیوتر همراه گوشی بی سیم.
  11. . تهیه سخت افزارها و فضای مربوط به مزرعه سرورها، شبکه، ایستگاه های کاری و پیاده سازی کابل کشی شبکه و نصب تجهیزات مطابق با روش اعلام شده توسط مجری در اسرع وقت و نگهداری آنها.
  12. آموزش عمومی کاربران در زمینه مبانی کامپیوتر و سیستم عامل و مدیریت کاربران در استفاده صحیح و به موقع از نرم افزارها و ممانعت از سهل انگاری عمدی و سهوی کاربران از ورود یا دستکاری اطلاعات به صورت اشتباه . انجام دقیق تعاریف نرم افزاری مطابق با روش آموزش داده شده توسط مجری در اسرع وقت.
  13. موظف نمودن کلیه کاربران مربوطه به شرکت منظم در کلیه جلسات آموزشی و رعایت کلیه دستورالعملها و روالهای آموزش داده شده شامل ورود اطلاعات پایه مورد نیاز و تنظیمات سیستم به منظور کسب مهارت و تسلط لازم برای استفاده ازسیستمهای موضوع قرارداد.
  14. انجام کلیه تغییرات لازم در روال های اداره مرکز به منظور جایگزینی روال های دستی، سیستم های غیرمکانیزه یا مکانیزه قدیمی با نرم افزارهای موضوع قرارداد در اسرع وقت.
  15. تهیه فضای مناسب از نظر تجهیزات و محیط برای اقامت شبانه و کار کارشناسان مجری جهت انجام وظایف مربوطه در حد امکانات موجود مرکز .

ماده 8: آموزش و راه اندازی

مجری موظف است برای راه اندازی نرم افزار بیمارستانی برنامه مناسب آموزش تهیه و در اختیار کارفرما قرار دهد .برای راه اندازی بهینه نرم افزار موارد زیر توسط مجری رعایت خواهد شد:

  1. برگزاری یک دوره آموزشی برای کاربران مسئول مرکز سرورها و تکنیسین مرکز سرور ها در مورد نصب و تنظیم ایستگا ه های کاری.
  2. ارتباط مودمی با سایت کارفرما در طول مدت قرارداد به منظور بر طرف کردن اشکالات گزارش شده توسط کارفرما.
  3. پاسخگویی تلفنی به اشکالات کاربران ارشد و کاربر مسئول مرکز سرورها در مورد اشکالات ایشان در استفاده از سیستم.
  4. نظارت و راهنمایی کاربران مسئول و تکنسین مرکز سرورها در مراحل راه اندازی.
  5. برگزاری امتحان از کاربران مسئول و تکنسین مرکز سرورها و گزارش نتیجه به کارفرما .(فقط قبول شدگان درآزمون از نظرمجری توانائی انجام وظایف محوله را دارند.(
  6. انجام تغییرات لازم در خروجی های نرم افزارها که انجام آنها از نظر مجری ممکن باشد.
  7. مجری موظف می گردد خدمات موضوع قرارداد را طبق برنامه زمان بندی شده که به تایید کارفرما می رساند انجام دهد.

ماده 9:  نظارت

  1. مدیریت آمار و اطلاع رسانی دانشگاه به عنوان نماینده شورای فناوری اطلاعات به عنوان ناظر برای حسن اجرای این قرارداد انتخاب میشود.
  2. این قرارداد با مجوز شورای فناوری اطلاعات معتبر خواهد بود.
  3. ناظر با روش شفاف و مستند و توجه به شیوه های علمی و مدیریتی مبتنی بر نظر سنجی و بررسیهای موردی نظارت خود را اعمال خواهد نمود .

ماده 10 : روش اصلاح قرارداد

  1. کارفرما می تواند در صورت ضرورت نسبت به تغییر میزان کار با اعلان به شرکت طرف قرارداد مبلغ قرارداد را تا 25 در صد و با اخذ مجوز از شورای فناوری اطلاعات دانشگاه کاهش و یا افزایش دهد .
  2. کارفرما می تواند در صورت ضرورت در حسن اجرای این قرارداد و رعایت مقررات عمومی ، شرایط اختصاصی را که لازم می داند به این قرارداد ضمیمه نماید و کلیه پیوستهای قرارداد با امضای طرفین معتبر خواهد بود .
  3. به ازای افزایش ایستگاه های کاری از تعداد مندرج در ماده 6 قرارداد مبلغ متناسب با تعداد و قیمت ایستگاه محاسبه و بلافاصله بعد از نصب نرم افزار و راه اندازی ایستگاه و صدور گواهی مربوطه از سوی مدیریت بیمارستان و مدیریت آمار وفن آوری اطلاعات دانشگاه بطور کامل به مجری پرداخت می شود. قیمت هر ایستگاه اضافه شده از نرم افزارهای فوق………….. ریال می باشد.

ماده 11 : شرایط عمومی قرارداد

  1. کارفرما در قبال مطالبات نیروی انسانی شرکت در زمینه قانون کار ، قانون تامین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات مربوط در برابر وزارت کار وامور اجتماعی ، سازمان تامین اجتماعی و سایر مراجع قانونی ذیصلاح هیچگونه مسئولیتی ندارد.
  2. کارفرما حق هر گونه دخالتی در امور داخلی شرکت طرف قرارداد را نظیر نحوه مدیریت و … از خود سلب می نماید .
  3. درصورتیکه براساس مستندات عینی ، شرکت طرف قرارداد در اجرای تعهدات خود از نظر کمی یا کیفی کوتاهی و قصورداشته باشد:

1-3  در مرحله اول 25 در صد از رقم مورد تعهد کارفرما بعنوان جریمه کسر می شود.

2-3  در مرحله دوم 50 در صد مبلغ از رقم مورد تعهد کارفرما بعنوان جریمه کسر می شود.

3-3. در مرحله سوم معادل 50 درصذ مقدار ضمانتنامه بانکی از طرف شرکت جریمه پرداخت خواهد شد.

  1. مسئولیت هرگونه حوادث ناشی از کار بعهده پیمانکار میباشد .
  2. کلیه حقوق مادی و معنوی نرم افزارهای ارائه شده اعم از فایل های مرجع(source) و مستندات طراحی متعلق به مجری بوده و کارفرما بدون اخذ مجوز کتبی رسمی و کسب رضایت مجری مجاز به استفاده از نرم افزارها در مراکز دیگر یا نسخه ها یا ایستگاه های کاری مزید بر تعداد ذکر شده در قرارداد نمی باشدو کارفرما تمام مساعی خود را جهت رعایت کامل اصول حفاظت معنوی نرم افزارو مما نعت از انتشار هرگونه فایلها و مستندات نرم افزار و یا گرته برداری از آنها به کار خواهد بست .  درصورت تخلف کارفرما، مجری حق پیگیری حقوق خود از طریق مراجعه به مراجع قانونی را برای خود محفوظ خواهد داشت.
  3. در دوره تضمین مجری متعهد به رفع هر نوع ایراد و اشکال نر م افزاری که به صورت خطای عملکردی (باگ ) محسوس در چهارچوب عملکرد تعریف شده نسخه فروخته شده در ابتدای این قرارداد می باشد. تضمین نرم افزار شامل ایجاد هیچگونه قابلیت جدید در نر م افزار نمی شود.
  4. کارفرما و مجری هیچ یک هیچگونه تعهدی به جز آنچه به طور صریح در قالب این قرارداد ذکر شده باشد به یکدیگر ندارند.

ماده 12:یکپارچگی قرارداد

قرارداد و پیوست های آن یک مجموعه جامع و یکپارچه ای را تشکیل می دهند که بین طرفین مورد توافق و تأئید قرار گرفته است. قرارداد مذکور جایگزین کلیه قراردادها، ترتیبات، مکاتبات و ارتباطات (چه شفاهی و کتبی) قبلی که بین طرفین در ارتباط با موضوع قرارداد وجود داشته است، می گردد.

ماده 13:تفکیک پذیری

چنانچه بخشی از این قرارداد براساس رای مرجع رسیدگی، غیرقابل اجرا یا غیرقانونی شناخته شود، صرفاً آن بخش از قرارداد بلااثر شده، لیکن سایر مواد همچنان لازم الاجرا خواهد بود.

ماده 14:تغییر و اصلاح

هرگونه تغییر در مفاد قرارداد، صرفاً با توافق کتبی و قبلی طرفین امکانپذیر است.

ماده 15:فورس ماژور

هر گاه به علت فورس ماژور یکی از طرفین قرارداد نتواند تعهدات خود را انجام دهد، عدم انجام تعهدات، نقض قرارداد تلقی نخواهد شد و قرارداد به قوت خود باقی خواهد بود.

ماده 16:تغییر نشانی طرفین قرارداد

هرگاه یکی از طرفین قرارداد نشانی قانونی خود را در مدت قرارداد تغییر بدهد باید کتباً این تغییر را به طرف دیگر ابلاغ کند و تا وقتی که نشانی جدید به طرف دیگر اعلام نشده است ، کلیه نامه ها ، اوراق و مکاتبات به نشانی قانونی ارسال و تمام آنها ابلاغ شده تلقی خواهد شد.

ماده 17:حل اختلاف

کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این قرارداد و یا راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن به موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان ارجاع می‌گردد که مطابق با آیین‌نامه داوری آن موسسه با رای سه نفر داور (یک نفر نماینده از سوی هر یک طرفین دعوا و انتخاب سرداور از سوی موسسه) به‌صورت قطعی و لازم‌الاجرا حل و فصل گردد. داور (ان) علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذیربط را نیز مراعات خواهد (خواهند) نمود.

ماده 18:تعداد نسخ / امضای طرفین/ تاریخ

این قرارداد در …… ماده، در تاریخ …………. در شهر …….. تنظیم و امضا گردید که دارای ….. نسخه با اعتبار واحد است و با اطلاع کامل از مفاد آن به امضای طرفین میرسد.

امضای طرف اول                                                      امضای طرف دوم

…………………                                                             …………………..

امضای شاهد اول                                                     امضای شاهد دوم

…………………                                                           ……………………

تذکر مهم : نمونه قرارداد فوق صرفا جهت آشنایی کلی مخاطبین محترم با قالب کلی این نوع قراردادها است. فلذا صحت و دقت محتوای متن لزوما مورد تایید سایبرلا نمی باشد. بدیهی است که برای تهیه هر قرارداد و یا متن حقوقی بطور خاص باید به مشاور حقوقی مراجعه نمود.

مشاوره حقوقی و پرسش و پاسخ تخصصی در زمینه قراردادهای نرم افزاری | اینجا کلیک کنید

پیوست 1 : فهرست نرم افزارها و ایستگاه های کاری

نام، محل استقرار، تعداد ایستگاه و قیمت سیستمهای نرم افزاری
  نام سیستم محل استقرار  تعداد ایستگاه توضیحات
 
         
جمع کل:    

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده − نه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!