0

مبادله 150 قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی سفیدرود رشت

دسته بندی ها : فضای مجازی 12 آذر 1394 مدیر سایبرلا 483 بازدید

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از راه‌اندازی فاز نخست واحد نئوپان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد و گفت: 150 قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی سفیدرود رشت مبادله شده‌ است.

فارس: طهمورث لاهوتی‌ اشکوری ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی سفیدرود با بیان اینکه تاکنون 40 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی و ساخت‌وساز این تعداد واحد قابل قبول است.

وی وجود 700 هکتار اراضی متمرکز در شهرک صنعتی سفیدرود رشت را از ویژگی‌های مهم خواند و افزود: گیلان دارای یک‌هزار و 700 هکتار نواحی صنعتی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از راه‌اندازی واحد نئوپان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این واحد ظرفیت اشتغالزایی 350 نفر به طور مستقیم را دارد.

وی با بیان اینکه فاز دوم واحد نئوپان شهرک صنعتی سفیدرود رشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: ظرفیت اشتغال شهرک صنعتی سفیدرود رشت 25 هزار نفر است که در فاز نخست 150 قرارداد با واحدهای متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی سفیدرود رشت مبادله شده‌است.

لاهوتی‌اشکوری با اشاره به اینکه سال آینده 150 نفر در واحدهای در حال احداث مذکور شهرک صنعتی سفیدرود رشت مشغول به‌کار می‌شوند، خاطرنشان کرد: تسریع در تامین منابع مالی برای ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان است.

وی اختصاص تسهیلات برای سرمایه در گردش و تجهیز صنایع از طریق بانک‌ها را در توسعه واحدهای تولیدی تاثیرگذار دانست و یادآور شد: حمایت از صنایع کوچک از جمله اهداف مهم است.

این مسئول درباره برخی مزایای شهرک صنعتی سفیدرود رشت گفت: بهره‌برداری از مزایای صنعت‌گران، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران برای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان و پرداخت نقد و اقساط حق انتفاع از جمله مزایای آن است.

وی معافیت مالیاتی ماده 132 قانون مالیات‌ها، مستثنی بودن از قوانین شهرداری‌ها و نیاز نداشتن به اخذ مجوزهای جداگانه از اداره‌ها و سازمان‌ها را از دیگر مزایای شهرک صنعتی سفیدرود برشمرد.

لاهوتی‌اشکوری خاطرنشان کرد: بخشودگی اقساط واحدهایی که زودتر از زمان پرداخت اقساط خود در شهرک‌های صنعتی گیلان به بهره‌برداری می‌رسند از جمله مزایای شهرک‌های صنعتی است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده − 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!