0

اظهارات عابدینی درخصوص قرارداد حق پخش تلویزیونی

شاید فوتبال نخواهد قرارداد حق پخش ۱۰ ساله امضا کند

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت در واکنش به صحبت‌های مهدی مجتهد معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما که گفته بود رقم قرارداد فوتبال از 2 هزار و 700 میلیارد تومان برای 10 سال بخش ناچیزی خواهد بود، گفت: شاید اصلا فوتبال نخواهد قرارداد حق پخش تلویزیونی 10 ساله امضا کند. ضمن اینکه سهم فوتبال نباید ناچیز باشد. فوتبال باید قیمت واقعی خود را از قرارداد حق پخش تلویزیونی بگیرد. این بحث‌ها نیز جایشان در رسانه نیست بهتر است تعداد جلسات بیشتر شود تا هر چه زودتر وضعیت قرارداد حق پخش تلویزیونی مشخص شود.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با فارس ادامه داد: تاکنون صدا و سیما هر اقدامی انجام داده بر اساس تفاهم‌نامه بین فوتبال و سازمان صدا و سیما بوده و باید این قرارداد هر چه زودتر امضا شود و حقوق فوتبال مشخص شود.

عابدینی در مورد اینکه 2 هزار و 700 میلیارد برای 10 سال یعنی سالی 270 میلیارد تومان درآمدزایی از فوتبال حاصل می‌شود گفت: این رقمی است که دوستان اعلام کرده‌اند و من نمی‌دانم این ارقام چگونه است؟ شاید اصلا این ارقام به صورت پلکانی باشد. باید پروتکلی بر اساس یک کنسرسیوم تشکیل شود تا وضعیت حق پخش فوتبال هر چه زودتر تعیین شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!