0

قرارداد با کارخانه ماشین فیات چه شد؟

دسته بندی ها : قرارداد صنعت خودرو 28 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 415 بازدید

خبرگزاری دانشجو نوشت: تاکنون هیچ مذاکره جدی با شرکت فیات انجام نشده و هیچ قراردادی هم با ایران خودرو به امضا نرسیده است.

یک منبع آگاه گفت: تاکنون هیچ مذاکره جدی و رسمی با شرکت فیات انجام نشده و حتی تفاهم نامه همکاری هم بین ایران خودرو و فیات به امضا نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا خبر همکاری فیات و ایران خودرو در این سطح رسانه‌ای شد گفت: گاهی برخی از مدیران برای امتیاز بیشتر گرفتن از شریک‌های تجاری خود اسم یک یا چند شریک جدید را به میان می آوردند تا شریک قبلی احساس خطر کرده و شرایط را برای سرمایه گذاری و تعامل بیشتر فراهم کند.

گفتنی است چند ماه قبل هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو در یک برنامه تلویزیونی برای اولین بار نام فیات را به عنوان شریک چهارم ایران خودرو مطرح کرد که بعد از آن هم در همین راستا یک نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد اما تاکنون هیچ جزییاتی از این مذاکرات و حتی تفاهم‌نامه احتمالی با شرکت فیات رسانه ای نشده است.

البته ناگفته نماند این ترفند حداقل در مورد مذاکره و قرارداد با پژو تا حدود زیادی جواب داد و ایران خودرو توانست امتیازهای بیشتری نسبت به گذشته از شیرهای ترسو فرانسوی بگیرد.

لازم به ذکر است اوایل سال قبل هم مدیرعامل آبی پوشان جاده مخصوص از مذاکرات جدی با فولکس واگن خبر داده بود اما بعدها مشخص شد فولکس یا پیراهن ماموت را بر تن می کند و یا زیره به کرمان خواهد برد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!