0

بزرگترین قرارداد اسپانسری جهان را باشگاه بارسلونا منعقد کرد

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 12 تیر 1395 مدیر سایبرلا 490 بازدید

جوزپ ماریا بارتومئو در کنفرانس مطبوعاتی سالانه باشگاه بارسلونا اقدام به گفتن حقایقی از وضعیت اسپانسری نایک کرد .

بارسانیوز: چند ماه پیش بود که بارسلونا و نایک به یک توافق تاریخی دست یافتند که بر اساس اخبار منتشره, بارسلونا بزرگترین قرارداد اسپانسری جهان را منعقد ساخت. اما تایید مبالغ از سوی باشگاه تا روز گذشته صورت نگرفته بود و صرفا به بزرگ بودن آن اشاره می شد .

بارتومئو روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی گفت : ما با نایک توافق کردیم که یک رکورد بود و بسیار راضی هستیم . درآمد سالانه 155 میلیون برای 10 سال آینده و شروع از دو فصل دیگر . ما در مدیریت فروشگاه ها بهبود دادیم . ما موقعیت خود را به جایگاهی که شایسته است رساندیم و متحد نایک هستیم .

البته بارتومئو گفت توفق 155 میلیون یورویی از 2 سال دیگر یعنی سال 2018 اجرا میشود . اما براساس آنچه که پیش تر گفته شده در این 2 سال قرارداد طبق شرایط فعلی خواهد بود اما بهبود هایی نیز در شرایط داده میشود . بارتومئو در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص اسپانسر اصلی پیراهن نیز گفت با 1 شرکت آمریکایی و 2 شرکت آسیایی در حال مذاکره هستند .

لازم به ذکر است روز گذشته قرارداد اسپانسری بارسلونا با قطر ایرویز به پایان رسید اما بارتومئو تاکید کرد هنوز این شرکت یکی از احتمالات خواهد بود .

رقم قرارداد بارسلونا با نایک بسیار بالاتر از رقم قرارداد منچستر یونایتد است که در سال 2014 بسته شد و مبلغ آن 96 میلیون یورو می باشد و این باشگاه را تبدیل به دارنده ی بزرگترین اسپانسر کرده بود .

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 + 15 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!