0

نمونه قرارداد اجاره استخر و آموزش شنا

قرارداد اجاره استخر و آموزش شنا

طرفین قرارداد

قرارداد حاضر فی ما‌بین؛

کارخانه  ………….. از واحدهای تابعه شرکت سهامی عام …………. و ……………  به نمایندگی مهندس ……………. ( قائم مقام مدیرکارخانه ) واقع در تهران ……………… که من بعد مستأجر نامیده می شود از یک طرف و استخر …….. به نمایندگی آقای …………….. واقع در ………… به عنوان موجر از طرف دیگر منعقد می گردد .

ماده 1) موضوع قرارداد

اجاره استخر شنای …………. جهت استفاده پرسنل کارخانه ……………. و خانواده ایشان .

ماده 2 ) مدت قرارداد

مدت اجاره …….ماه از تاریخ ………لغایت …………طبق توافق قبلی در هفته …….جلسه در روزهای ……..از ساعت …..الی …….بعد از ظهر و ……. از ساعت …..الی ………بعد از ظهر .

ماده 3)  مبلغ قرارداد

اجاره بهاء به مبلغ …………….. ریال برای ……..جلسه از قرار هر نوبت ……… ریال که مبلغ کل در دو نوبت پرداخت خواهد شد . مرحله نخست …..درصد که طی چک شماره ………… بانک ………….. به حساب جاری ………….. واریز خواهد شد . در مرحله دوم مابقی هم طی چک شماره ………… بانک ………… به حساب جاری ………. واریز می شود .

ماده 4)  سایر شرایط

  • مورد اجاره : استخر شنا در اوقات ذکر شده صرفاً جهت استفاده پرسنل کارخانه ………… که اسامی آنها دقیقاً مشخص خواهد شد واگذار می شود .
  • چنانچه در نتیجه استفاده مستأجر , مورد اجاره دچار عیب و نواقصی گردد مستأجر ملزم به جبران خسارات وارده خواهد بود .
  • تعداد پرسنل استفاده کننده در هر نوبت حداکثر دویست و پنجاه نفر می باشد و چنانچه بیش از تعداد مقرر شده شود برای هر نفر برابر آیین نامه استفاده از استخر رفتارخواهد شد .
  • همراه داشتن کارت شنا برای پرسنل استفاده کننده الزامیست و چنانچه کارت مزبور را ارائه ندهند اجازه ورود به محوطه استخر را ندارند .
  • اولیاء اطفال مکلفند در ساعات استفاده همراه فرزندان خود باشند در غیر این صورت اجازه استفاده به اطفال داده نخواهد شد . لازم به ذکر است که افراد زیر 12 سال اطفال تلقی می گردند .
  • هرگونه بی انظباطی یا توهین و اعمال ضد اخلاقی نسبت به مسئولین استخر و مربیان نجات غریق و شناگران ممنوع و در صورت بروز چنین اعمال ضمن محرومیت شخص خاطی با ایشان مطابق مقررات و آیین نامه استفاده از استخر رفتار خواهد شد .
  • چنانچه ضمن هفته استخر نیاز به تعمیر و یا تعویض آب پیدا کرد , مسئولین استخر موظفند یک روز قبل از استفاده استخر طی هماهنگی با نماینده مستاجر آقای ………. اطلاع دهند در غیر این صورت به تعداد روزهای استفاده نشده باید جلسه جبرانی در نظر گرفته شود و اگر در موارد فوق الذکر تماس گرفته نشد هزینه ایاب و ذهاب برای هر جلسه از مبلغ مقرر شده کسر می گردد .
  • مسئولین استخر موظفند در زمینه سالم بودن دوش ها و تمیز رختکن ها و همچنین آب استخر کوشا باشند در غیر این صورت مکلفند زیان وارده را به صورت جلسات فوق العاده جبران نمایند .
  • مدیریت محوطه استخر , در طی جلسات شنا به عهده نماینده مستأجر ( آقای ……… ) می باشد .

ماده 5) تعهدات موجر

طبق آیین نامه سازمان تربیت بدنی برای رفاه شناگران استخر مورد استفاده باید از مزایای بیمه مخصوص استخرها برخوردار باشد .

ماده 6) یکپارچگی قرارداد

قرارداد و پیوست های آن یک مجموعه جامع و یکپارچه ای را تشکیل می دهند که بین طرفین مورد توافق و تأئید قرار گرفته است. قرارداد مذکور جایگزین کلیه قراردادها، ترتیبات، مکاتبات و ارتباطات (چه شفاهی و کتبی) قبلی که بین طرفین در ارتباط با موضوع قرارداد وجود داشته است، می گردد.

ماده 7) تفکیک پذیری

چنانچه بخشی از این قرارداد براساس رای مرجع رسیدگی، غیرقابل اجرا یا غیرقانونی شناخته شود، صرفاً آن بخش از قرارداد بلااثر شده، لیکن سایر مواد همچنان لازم الاجرا خواهد بود.

ماده 8) تغییر و اصلاح

هرگونه تغییر در مفاد قرارداد، صرفاً با توافق کتبی و قبلی طرفین امکانپذیر است.

ماده 9) مافورس ماژور

هر گاه به علت فورس ماژور یکی از طرفین قرارداد نتواند تعهدات خود را انجام دهد، عدم انجام تعهدات، نقض قرارداد تلقی نخواهد شد و قرارداد به قوت خود باقی خواهد بود.

ماده 10) تغییر نشانی طرفین قرارداد

هرگاه یکی از طرفین قرارداد نشانی قانونی خود را در مدت قرارداد تغییر بدهد باید کتباً این تغییر را به طرف دیگر ابلاغ کند و تا وقتی که نشانی جدید به طرف دیگر اعلام نشده است ، کلیه نامه ها ، اوراق و مکاتبات به نشانی قانونی ارسال و تمام آنها ابلاغ شده تلقی خواهد شد.

ماده11) حل اختلاف

در صورت بروز هر گونه اختلاف درخصوص اجرای قرارداد یا اختلاف در تفسیر و تعبیر مفاد قرارداد، موضوع ابتدا از طریق مذاکره فیمابین و صورت عدم حصول نتیجه از طریق داوری مرضی الطرفین قابل حل خواهد بود. موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان به عنوان داور مرضی الطرفین انتخاب گردید. در صورت عدم پذیرش داور، موضوع از طریق مراجع قانونی ذیصلاح پیگیری خواهد شد .

ماده 12) تعداد نسخ / امضای طرفین/ تاریخ

این قرارداد در …… ماده، در تاریخ …………. در شهر …….. تنظیم و امضا گردید که دارای ….. نسخه با اعتبار واحد است و با اطلاع کامل از مفاد آن به امضای طرفین میرسد.

امضای طرف اول                                                      امضای طرف دوم

…………………                                                    …………………

تذکر مهم : نمونه قرارداد فوق صرفا جهت آشنایی کلی مخاطبین محترم با قالب کلی این نوع قراردادها است. فلذا صحت و دقت محتوای متن لزوما مورد تایید بانک قراردادهای حقوقی نمی باشد. بدیهی است که برای تهیه هر قرارداد و یا متن حقوقی بطور خاص باید به مشاور حقوقی مراجعه نمود.

برای طرح سوالات حقوقی خود می توانید به وب سایت مشاوره حقوقی اینترنتی مراجعه بفرمایید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    14 − 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!