0

قرارداد آرامکو برای ساخت نیروگاه فرآوری گاز

دسته بندی ها : قرارداد گازی 30 تیر 1395 مدیر سایبرلا 412 بازدید

شرکت نفتی ‘آرامکو’ عربستان ،از امضای چهار قرارداد مهندسی برای ساخت پروژه نیروگاه فرآوری گاز موسوم به «گاز الفاضلی» خبر داد.

اکونیوز: از جمله شرکت هایی که آرامکو برای ساخت پروژه فرآوری گاز با آنها قرارداد امضا کرده است، ‘شرکت برق عربستان’ و ‘ان جی’ فرانسه است.

آرامکو اعلام کرده که انتظار می رود این طرح برای تکمیل به هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال سعودی (معادل 13.3 میلیارد دلار) اعتبار نیاز داشته باشد ودر سال 2019 میلادی تکمیل شود.

شرکت آرامکو سال گذشته نیز، قراردادهای دیگری را برای ساخت این پروژه منعقد کرده بود.

این پروژه همچنین شامل ساخت یک نیروگاه برق به قدرت یکهزار و 500 مگاوات است و انتظار می رود که این طرح قدرت تولید گاز در عربستان را تا سال 2020 به 17 میلیارد فوت مکعب گاز استاندارد برساند.

پروژه موسوم به الفاضلی به شراکت شرکت آرامکو عربستان و شرکت برق این کشور اطلاق می شود که اولین پروژه در نوع خود برای تولید دو گانه برق و گاز در عربستان به شمار می رود و مدت 20 سال اعتبار دارد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده − 6 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!