0

قراردادهای جدید نفتی اصلاح نشوند مشکلات جدی برای کشور و وزارت نفت به وجود می‌آید

دسته بندی ها : قرارداد صنعت نفت و گاز 26 خرداد 1395 مدیر سایبرلا 458 بازدید

وزیر سابق نفت با بیان اینکه قراردادهای اولیه نفتی اشکالات فراوانی دارد،‌ گفت: اگر این قراردادها اصلاح نشود مشکلات زیاد و جدی برای کشور و وزارت نفت به وجود می‌آید.

فارس: رستم قاسمی وزیر سابق نفت با اشاره به حساسیت‌های موجود نسبت به قراردادهای جدید نفتی و ارسال گزارشی از ایرادات این قراردادها از سوی احمد توکلی به همراه تعدادی از کارشناسان حوزه نفت به معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: وزارت نفت حتما به دنبال اصلاح این قراردادهاست.

وی افزود: به هر حال قراردادهای اولیه اشکالات فراوانی داشت و فکر می‌کنم دوستان در دولت متفق‌القول هستند که قراردادهای فعلی و آنچه که به عنوان بخش اول این قراردادها منتشر شده را اصلاح کنند، چون قراردادهای جدید نفتی قراردادهای خیلی خوبی نبودند.

مشاور سابق معاون اول رئیس‌جمهور تأکید کرد: به نظر می رسد اگر قراردادهای جدید نفتی اصلاح نشوند مشکلات بیشمار و جدی را برای وزارت نفت به وجود می‌آ‌ورد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!