0

قراردادهای جدید شرکت پست و استفاده بهینه از ظرفیت و قابلیت های شبکه

دسته بندی ها : قرارداد فناوری اطلاعات 17 دی 1394 مدیر سایبرلا 462 بازدید

شرکت پست در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های شبکه چند قرارداد جدید را منعقد نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، براساس توافق صورت گرفته بین شرکت های پست و “همفکران”، سرویس پرداخت عوارض خودرو در باجه های پستی و صدور گواهی پرداخت ارایه می گردد.

قرارداد یاد شده از سوی منطقه 11 پستی اجرا می گردد.

براساس این گزارش، پست و شرکت “کالارسانان چاپار” نیز تفاهم نامه دیگری را به امضا رسانیده اند که در زمینه قبول مرسولات توسط طرف قرارداد و تحویل به مجری دو بار در روز به جز ایام تعطیل، رهسپاری مرسولات توسط پست با استفاده از سرویس پیشتاز، توزیع مرسولات در نشانی گیرنده به صورت پیشتاز یا توزیع در باجه های پستی(رستانت) و همچنین ارائه خدمات جانبی نظیر ارزش اظهار شده، ارسال پیامک، TLS و غیره  از طریق شرکت پست با هم همکاری می نمایند.

این قرارداد با مجری گری منطقه 13 پستی اجرا می شود.

همکاری با دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دیگر قرارداد منعقد شده شرکت پست می باشد که موضوع آن اخذ درخواست مدرک دانشگاهی از متقاضی و ارائه به طرف قرارداد و ارسال مدرک دانشگاهی صادر شده به نشانی متقاضی با استفاده از پست پیشتاز می باشد.

قرارداد یادشده که مجری آن اداره کل پست خراسان شمالی معرفی شده است در سراسر کشور قابل اجرا می باشد.

این گزارش می افزاید: شرکت های پست و تک پنجره الکترونیک درخصوص توزیع مرسولات پاکت حاوی کارت الکترونیک مرزنشینان با استفاده از سرویس سفارشی با بیمه عمومی، تفاهم نامه همکاری منعقد نموده اند.

این شیوه نامه در استان های مرزی قابل اجرا بوده  و مجری آن منطقه 11 پستی می باشد.

مشارکت با موسسه “نسل فردا” درخصوص همکاری در بازار تبلیغات با استفاده از سرویس پست مستقیم و توزیع اقلام تبلیغی با نام تجاری “پستاس” در سراسر کشور با مجری گری منطقه 14 پستی، شرکت “تهران پارس گروه” در زمینه دریافت مرسولات وارده خارجه از طرف قرارداد، ارسال به مقاصد داخل کشور توسط شرکت پست و توزیع در نشانی گیرندگان، اجاره فضا به طرف قرارداد در واحدهای منتخب به منظور قبول مرسولات بسته صادره خارجه و قبول مرسولات به مقاصد خارج از کشور توسط پست بر اساس سرویس متقابل و تحویل به طرف قرارداد، با مجری گری منطقه 15 پستی و همچنین موسسه فرهنگی- هنری سروش مهر با موضوع توزیع مرسولات امانت سفارشی طرف قرارداد در نشانی گیرندگان با مجری گری  منطقه 19 پستی دیگر قراردادهای شرکت پست است که اخیراً منعقد شده است.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 − سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!