0

انعقاد دو قرارداد برای ساخت ماهواره در دانشگاه علم و صنعت

دسته بندی ها : قرارداد ساخت, قرارداد فناوری اطلاعات 15 فروردین 1395 مدیر سایبرلا 451 بازدید

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: انعقاد دو قرارداد ساخت ماهواره با سازمان هوا فضا در دانشگاه علم و صنعت داریم واحداث دانشگاه مشترک با آلمان نیازمند زیربنا و تنظیم مقررات و ضوابط است

خبرگزاری دانشجو: محمد برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در خصوص ایجاد دانشگاه مشترک با آلمان گفت: این قرارداد در سطح وزارت علوم و بین مقامات دو کشور موافقت شده و قرار شده دانشگاه مشترک ایران و آلمان در ایران تاسیس شود مسئولین پیگیری و راه اندازی آن به عهده دانشگاه علم و صنعت است که درباره آن بررسی های لازم انجام شده است.

وی در خصوص اینکه چه زمانی این دانشگاه راه اندازی خواهد شد گفت: این فرآیند زمان بر است و در حال حاضر در حال تدوین مقررات و ضوابطی هستیم که دو کشور باید توافق کنند و آن را به امضا برسانند و پس از آن زیربنای آن تنظیم می شود.

برخورداری درباره تولید ماهواره در این دانشگاه گفت: خوشبختانه دانشگاه علم و صنعت تاریخچه خوبی در زمینه ماهواره دارد و یک ماهواره از این دانشگاه پرتاب شده و ماهواره دیگری هم در حال تحویل داریم و امسال چند قرارداد برای ساخت ماهواره به امضا رساندیم و این کار به صورت یک امر روتین در دانشگاه علم و صنعت دنبال می شود.

وی تصریح کرد: ماهواره یک دانش است که روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است و فاکتورها و شاخصه هایی دارد که ما در ساخت ماهواره به آنها توجه می کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دو قرارداد برای ساخت ماهواره در سال 94 با سازمان هوافضا داشتیم که در حقیقت می توان گفت توسعه و پیشرفت ماهواره های قبلی است که خوشبختانه دانشگاه علم و صنعت در این زمینه پیشینه خوبی دارد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش + دوازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!