0

قاضی شدن رایانه های انگلیس

دسته بندی ها : دادرسی الکترونیکی 24 بهمن 1395 مدیر سایبرلا 439 بازدید

در آینده نزدیک حکم مجازات مجرمان خرد در انگلیس به شیوه رایانه‌ای صادر می‌شود.

به گزارش مهر، گزارشی از وزارت دادگستری انگلیس درباره آزمایش سیستمی رایانه‌ای برای تعیین مجازات غیر زندانی برای جرائمی مانند پرداخت نکردن کرایه تراموا، کرایه قطارهاست.

در این گزارش آمده است: تحت این پیشنهاد، متهمی که به گناه خود اعتراف و شیوه رسیدگی آنلاین را انتخاب می‌کند، می‌تواند مجازاتی از پیش تعیین‌شده (مانند پرداخت هرگونه جریمه و هزینه‌های مربوطه) را انتخاب کند و پس از محکوم شدن به‌سرعت مبلغ جریمه را بپردازد.

 البته مجرمان به‌وسیله یک الگوریتم رایانه‌ای محکوم نمی‌شوند. در توضیح این بخش آمده است: این فرآیند فقط در مواردی به کار می‌رود که به‌طورکلی نیازمند حداقل دخالت قضات است و بدون نیاز به جلسه دادگاه و از طریق یک فرآیند پیگیری می‌شود.

به گفته وزارت دادگستری، متهم باید اطلاعات شخصی خود را وارد سیستم کند.

 همچنین در این گزارش تأکید شده انتخاب فرایند آنلاین کاملاً اختیاری است و متهم می‌تواند در صورت تمایل آن را از طریق فرایند دادگاهی پیگیری کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!