0

غرامت ۵۵میلیونی بیمه به بازماندگان شهدای منا

دسته بندی ها : فضای مجازی 11 مهر 1394 مدیر سایبرلا 537 بازدید

 مدیرکل بیمه ایران در استان لرستان از پرداخت ۵۵ میلیون تومان غرامت فوت به بازماندگان کشته های فاجعه منا خبر داد.  به گزارش مهر، شاهپور جمشیدی ظهر شنبه در جلسه ستاد استقبال از پیکر حجاج لرستانی اظهار داشت: بیمه ایران برای غرامت فوت هر کدام از جان باختگان ایرانی حادثه منا مبلغ ۵۵ میلیون تومان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه این میزان غرامت در وجه بازماندگان حادثه منا پرداخت خواهد شد عنوان کرد: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده مقرر شد مبلغ ۲۵ میلیون تومان علی الحساب به خانواده های حجاج پرداخت شود.

مدیرکل بیمه ایران در استان لرستان افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با بانک ملت بنا شد این مبلغ در قالب کارت هدیه هایی که پیام تسلیت روی آن ها نوشته شده است.  جمشیدی از ارسال ۳۰ کارت ۲۵ میلیون تومانی به لرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعداد جان باختگان لرستانی حادثه منا ۳۲ نفر است پی های لازم برای دریافت ۲ کارت هدیه دیگر صورت خواهد گرفت.

وی به تحویل این کارت های هدیه به خانواده های حجاج قربانی لرستان تا روز یکشنبه (فردا) اشاره کرد و افزود: غرامت فوت ۹ قربانی که امروز پیکر آن ها به استان می رسد با حضور نماینده حج و نماینده فرمانداری همین امروز به خانواده های آن ها پرداخت خواهد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده − یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!