0

عضویت در سایت همسریابى حادثه آفرین شد!

دسته بندی ها : دوستیابی همسریابی صیغه 7 بهمن 1395 مدیر سایبرلا 869 بازدید

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوى از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از زن مشهدی در فضای سایبر توسط کارشناسان پلیس فتا استان خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ جهانشیری اظهار کرد: خانم میانسالی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکایت خود را داشت .شاکیه در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا با بیان اینکه در سایت همسر یابی برای پیدا کردن همسر ایده آل خود ثبت نام کرده و متاسفانه در این فضا فرد شیادی که خود را دندان پزشک معرفی نموده با برانگیخته نمودن احساسات وی و ابراز علاقه شدید، پس از ملاقات حضوری اتومبیل وی را به سرقت می‌برد، خواستار رسیدگی به شکایت خود بود.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا به دنبال تحقیقات فنی و بررسی‌های صورت گرفته پس از انجام یک‌سری فعالیت پلیسی توانستند متهم را دریکی از شهرستان‌های استان شناسایی و دستگیر نمایند.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد: متهم 22 ساله پس از دستگیری با ندامت از عمل مجرمانه خود اعتراف کرد، با خواندن جراید به خیال اینکه من هم می‌توانم دختر یا زنی را در سایت همسر‌یابی و فضای سایبری فریب داده و از وی مبالغی را تحت عنوان ازدواج بگیرم در یکی از سایت‌های همسریابی تحت عنوان دندان پزشک ثبت نام نمودم و با توجه به اینکه دو ماه از ازدواج با همسرم می‌گذرد و برای اینکه توانایی و مال و ثروت خویش را به وی نشان دهم با فریب شاکیه در سایت همسریابی قرار گذاشته و برای انجام کاری خودرو وی را قرض گرفته و متواری شدم.

سرهنگ جهانشیری ادامه‌داد: تحقیقات از متهم جهت کشف ابعاد مختلف پرونده تعداد کلاهبرداری‌های انجام شده از سوی متهم ادامه دارد و متهم‌، به همراه پرونده جهت کسب دستورات قضایی مناسب به دادسرا معرفی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه در اکثریت موارد سایت‌های همسر‌یابی به مکانی برای اخاذی از افراد تبدیل شده که در تحقیقات صورت گرفته هیچ کدام از آنها دارای مجوز قانونی نمی‌باشند و بازهم به کاربران فضای سایبر توصیه می‌گردد در انتخاب خود دقت نموده و هویت پنهان افراد را دراین فضا جدی بگیرند تا گرفتار افراد سودجو و فرصت طلب نگردند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!