0

نماینده مجلس: طرح صیانت هفته آینده تصویب می‌شود

دسته بندی ها : حکمرانی فناوری اطلاعات 25 بهمن 1400 کارشناس سایبرلا 293 بازدید
شبکه های اجتماعی, موبایل, اینستاگرام, تلگرام - سایبرلا

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی هفته آینده تصویب می‌شود.

احمدحسین فلاحی ، نماینده همدان و فامنین در مجلس یکشنبه ۲۴ بهمن ماه در نشست خبری، اظهار کرد: قانون تعالی جمعیت و حمایت از خانواده خدمت خوبی به جوانان در تسهیل ازدواج و فرزند آوری با سیاست های تشویقی است و خیلی وقت گذاشتیم.

فلاحی تصریح کرد : ما در این طرح به دنبال این بودیم که غربالگری اجباری نباشد و می‌گفتیم چرا باید روزی سه هزار سقط جنین در کشور صورت بگیرد؟ ممنوعیت فروش ابزار پیشگیری از بارداری در داروخانه ها دستور یک پزشک است و تصمیم مجلس نیست که من پاسخگو باشم.

وی در رابطه با قانون صیانت از فضای مجازی، توضیح داد: قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی در بیش از ۴۰  کشور وجود دارد و صاحبان پیام رسان های بیگانه در کشور ما دفتر ندارند که پاسخگو باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: در این طرح ما به دنبال ساماندهی هستیم و نمی‌خواهیم فیلتر کنیم و اصلا تا زمانی که زیرساخت داخلی نداشته باشیم، نمی‌توانیم فیلتر کنیم.

احمدحسین فلاحی مطرح کرد: برخی نمایندگان با تفکر سیاسی خاص تا الان تلاش کردند که کار پیش نرود و از ۲۳ نفری که در کمیسیون هستیم، چهار نفر سعی کردند زمان کمیسیون را بگیرند و از هر طرف فشار آمده تا کار انجام نشود، اما انشالله به زودی در هفته آینده تصویب می‌شود.

وی در رابطه با مشکلات طرح مسکن ملی در همدان، بیان کرد: تامین زمین از مشکلات مسکن ملی در خیلی از استان ها است و در دولت قبلی این مشکل حل نشد. ۲۰ هزار نفر ثبت نام کردند ، از پنج هزار نفر پول گرفتند و فقط برای هزار و ۵۰۰ نفر زمین تخصیص دادند که نصفش غیر فنی بود.

منبع: رویداد24

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!