0

نباید با شرکت های خودروسازی خارجی قرارداد ضعیف منعقد کنیم

دسته بندی ها : فضای مجازی 23 دی 1394 مدیر سایبرلا 499 بازدید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه نباید با شرکت های خودروسازی خارجی قرارداد ضعیف منعقد کنیم گفت:در انعقاد قرادادهای جدید با خودروسازان خارجی باید تعهدات لازم از آنها اخذ شود

اقتصادایران: “حسین گروسی”  با بیان این مطلب افزود: بازار خودرو  ایران بصورت کلی بازار پرطرفداری است که بسیاری از کشورها علاقه به حضور در این بازار را دارند.
وی اظهار داشت: عدم پایبندی فرانسوی های ها به تعهدات خود باعث زیان رساندن به صنعت خودور در  زمان تحریم ها شد بنابراین باید فرانسوی ها براساس نوع قرارداد، به میزانی که به خودروسازان ایرانی در سال های گذشته خسارات وارد شده، خسارت پرداخت شود.
نماینده شهریار تصریح کرد: با بیان اینکه نباید اجازه تکرار بدقولی به  خارجی ها در قراردادهای جدید صنعت خودرو داده شود، افزود: در انعقاد قرادادهای جدید با خودروسازان خارجی باید تعهدات لازم از آنها اخذ شود که با بهانه های واهی از انجام تعهدات خود شانه خالی نکنند.
گروسی ادامه داد:در انعقاد قرادادهای جدید باید شرایطی پیش بینی شود که خودروسازان خارجی در صنعت خودرو کشور مبلغ قابل توجهی سرمایه گذاری انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: باید میزان سرمایه گذاری های مشترک با خارجی ها در صنعت خودرو به نحوی باشد که حداقل نیمی از منابع توسط آنان تامین شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان یادآور شد: همچنین باید تدابیری اتخاذ شود که همکاری با خارجی ها در صنعت خودرو به صورتی باشد که 30 درصد خودروهای تولیدی مشترک صادر شود که انجام این مهم، درآمد ارزی به همراه خواهد داشت.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده + شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!