0

انعقاد قرارداد کلیه پروژه های مطالعاتی مصوب مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران

دسته بندی ها : فضای مجازی 17 دی 1394 مدیر سایبرلا 433 بازدید

مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی امور مناطق مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از انعقاد قرارداد کلیه عناوین مصوب پروژه های مطالعاتی مناطق ۲۲گانه تا پایان آذر ماه سال جاری و آغاز مراحل مطالعاتی برخی دیگر تا پایان خرداد سال ۹۵ خبر داد

به گزارش پایگاه خبری «ـهران سما» به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ ریزی شهر تهران، حمید قربانی مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی امور مناطق با بیان این مطلب گفت: از طرف شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه شهر تهران در سال ۹۴ بیش از سیصد عنوان پروژه مطالعاتی به مرکز مطالعات پیشنهاد شد که در کمیته تصویب عناوین، تعداد ۴۰ عنوان به تصویب رسید و مراحل تهیه و تصویب پروپزال و عقد قرارداد با مجریان منتخب تا پایان آذرماه به اتمام رسید.

وی در ارتباط با نتایج پروژه های مطالعاتی عنوان کرد: پروژه‌هایی که نتایج آن‌ها قابل استفاده در مناطق دیگر باشد برای تائید و تصویب در اولویت قرار گرفت که اکثر این پروژه‌ها در قالب پروژه های مطالعاتی متوسط مقیاس و در بازه زمانی کمتر از ۶ ماه به انجام خواهد رسید.

قربانی در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله معیارهای تصویب عناوین، وجود کاربست قابل حصول و مورد اطمینان برای پروژه‌هاست و از تصویب عناوین پروژه‌هایی که کاربردی نباشند خودداری شده است.

مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی امور مناطق مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران تأکید کرد: نتایج بیش از نیمی از پروژه‌های سال گذشته عملیاتی شده است و ۳۰ درصد دیگر نیز تا پایان سال جاری به کاربست خواهد رسید.

وی تصریح کرد: مدیریت مطالعات و برنامه‌ریزی امور مناطق ضمن انجام فعالیت‌های مطالعاتی از قبیل تهیه و تدوین گزارشات علمی، دانش‌ شهر، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در تعامل با معاونت هماهنگی و امور مناطق توانسته است با تعریف پروژه‌های مختلف در برآورده ساختن نیازهای مطالعاتی اهتمام و به ترویج اصول صحیح تدوین پروژه‌های مطالعاتی بپردازد و با استفاده از ظرفیت کارشناسی مناطق، نیاز سنجی، هماهنگی، نظارت و راهبری پژوهش و مطالعه را در مناطق عهده‌دار شود.

مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی امور مناطق با اشاره به تعامل و همکاری با معاونان برنامه‌ ریزی و توسعه شهری و مسئولین تحقیق و توسعه مناطق گفت: نگاه به مبحث پژوهش و مطالعه در مناطق، با حمایت‌های انجام شده از طرف شهرداران مناطق ۲۲گانه روند رو به رشدی داشته و حجم فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی صورت گرفته نشان می‌دهد نحوه تعامل و مراودات علمی با مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران بیش از پیش متحول شده است.

قربانی در پایان افزود: مبنای عناوین پروژه‌های سال آینده بر اساس تکالیف برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران و رسیدن به اهداف تعیین شده در این برنامه خواهد بود

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده − ده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!