0

قطعی ADSL مخابرات صدای مشترکان را درآورد

دسته بندی ها : فضای مجازی 28 مهر 1394 مدیر سایبرلا 859 بازدید

سرویس ADSL مخابرات از گذشته با مشکل قطعی مقطعی مواجه بوده است؛ علیرغم اینکه چندی پیش علت این امر پیدا و اعلام شد اما مشکل قطع و وصل مکرر همچنان پابرجاست و نارضایتی مشترکان را رقم زده است.

به گزارش فارس، کیفیت سرویس اینترنت مخابرات تهران این روزها برای مشترکان دردسرساز شده است.

آنها از قطع و وصل مداوم سرویس ADSL‌ این شرکت گلایه می‌کنند و اعلام می‌کنند که چندین بار در روز ناچار به خاموش و روشن مودم می‌شوند.

این مشکل جدید نیست و در سال‌های اخیر مشترکان این شرکت بارها به انواع مختلف از قطع و وصل سرویس گله‌مند بوده‌اند.

پیش از این رضا خلیلی علت اختلال‌های سرویس اینترنت پر سرعت مخابرات که به صورت قطعی و وصلی‌های مکرر نمایان می‌شود را تشریح کرده بود.

معاون فنی و مهندسی مخابرات تهران گفته بود: «سال گذشته مشکل قطعی و وصلی‌های مکرر ناشی از مشکل کمبود IP بود که اکنون IP لازم تا حد زیادی تامین شده و بخشی نیز برای مشترکان جدید در حال تامین است. در نتیجه مشکل کمبود IP، مشترک جدید نمی‌توانست به شبکه متصل شود؛ برای مثال نمی‌توانست صفحه باز کند و برای باز شدن یک صفحه باید چند بار درخواست می‌داد. علت جدید اختلال که توسط تیم فنی شناسایی شده ناشی از اشکال در برخی مدل‌ مودم‌های مشترکان است؛‌ برخی از مدل‌ها در چند برند دارای ایراد هستند.وی با بیان اینکه نتیجه اشکال با اشکال کمبود IP کمی متفاوت است، توضیح داد: در این مدل‌ها یک آدرس مک تکراری تعریف شده که برای مثال در یک منطقه در حالی که دو مشترک در حال کار هستند یکی قطع می‌شود و دیگری وصل است و این اختلال تکرار می‌شود.»

در حالی که به نظر می‌رسد با پیدا شدن منشا مشکل و راه‌کار، کیفیت سرویس adsl مخابرات ارتقاء یابد اما این مشکل هنوز به قوت خود باقی است.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست + 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!