0

دستبند قانون عاقبت انتقام گیری نافرجام در “بی تاک”

دسته بندی ها : فضای مجازی 12 آبان 1394 مدیر سایبرلا 901 بازدید
رییس پلیس فتا کرمان از دستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز علیه خانمی کرمانی در شبکه اجتماعی “بی تاک” خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ “کامبیز اسماعیلی” در تشریح این خبر گفت، در پی اعلام شکایت خانمی به پلیس فتا و ادعای این فرد مبنی بر این که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی” bee talk ” اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز کرده است و  موجب تخریب شخصیت فردی و خانوادگی وی شده، رسیدگی و شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: طی بررسی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مطالب مورد ادعای شاکی صحت دارد و متهم نیز برای پنهان ماندن هویت و اطلاعات خود از شبکه اجتماعی “bee talk”  استفاده کرده است.

اسماعیلی افزود: با توجه به عدم وجود اطلاعات کافی در اکانت ساخته شده، اقدامات فنی و سایبری لازم برای شناسایی متهم صورت پذیرفت که نهایتا منجر به شناسایی متهم شد.

این مقام انتظامی گفت: از این رو متهم به  پلیس فتا منتقل و طی بازجویی ضمن اعتراف به بزه انتسابی، اقرار کرد که با توجه به خصومتی که با شاکی داشته و تنها برای انتقام جویی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و خلاف واقع علیه وی در شبکه اجتماعی “bee talk”  کرده است.
اسماعیلی بیان داشت: بنابراین با توجه به تکمیل شدن تحقیقات پرونده متهم به همراه شاکی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ اسماعیلی در پایان هشدار داد: توهین به اشخاص در فضای مجازی جرم است و تبعات قانونی در پی خواهد داشت از این رو مجرمان باید یدانند که هیچ تحرکی از چشم تیزبین پلیس به دور نخواهد ماند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده − 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!